Autor:
Data zakupu usługi: 28 styczeń 2015 Pisemny: 28 kwiecień 2015 |
|
Biuro podróży: Пегас International (Odessa) Typ usługi: пакетный тур |
W Odessie szybko wydano nam wizę, zarezerwowaliśmy hotel. Po przybyciu do Sharm El Sheikh 13 autobusów utknęło na parkingu na 2,5 godziny. Sytuacja kryzysowa rozwinęła się w związku z rzekomym niedostarczeniem części bagażu przez Odessę lub awarią taśmociągu bagażowego na lotnisku w Sharm. Nadal nie znam prawdziwego powodu.
13 autobusów stało na podeście turystów Pegasusa, a następnie jadących do hoteli. Mieliśmy autobus na 10 osób. 2 brakowało. Po 2,5 godzinach, gdy dzieci już szalały, chciały coś zjeść, lokalni przewodnicy-koordynatorzy w autobusie nic nie wyjaśniali. Wszyscy milczą i unikają klienta. Musiałem zmusić naszego koordynatora do podania numeru telefonu lokalnego Pegaza do podjęcia działań i pojechaliśmy do hotelu. Na otrzymany numer telefonu odebrała automatyczna sekretarka w języku arabskim. Niestety. Nie znam go. W ogóle wszyscy stoją przy autobusach i zamarzają. Po wejściu do budynku lotniska spotkałem naczelnego administratora Pegasusa Nazira i dopiero po tym, jak zrobiłem skandal, zmusiłem mnie do podniesienia stawki na wahadłowce do hoteli i przekonałem go do przeniesienia naszych dwóch pasażerów z naszego promu na inny, Nasz autobus wahadłowy została wydana. pozostałe 12 autobusów. czekał.
Ogromny minus: firma nie chce ponosić kosztów siły wyższej (połowa osób czekała na swój bagaż na lotnisku). ale to jest rażące niegrzeczność, żeby 3 autobusy czekały 2-3 godziny. Zaskoczyła mnie niechęć do ponownego wyposażenia promu, aby zostawić połowę i wysłać resztę z turystami do hoteli. Biuro podróży powinno dołożyć wszelkich starań, aby jego turysta (najlepszy i faworyt) był wygodny, tak aby raz po raz przychodził do tego towarzystwa.