Autor:
Data zakupu usługi: 14 sierpień 2009 Pisemny: 16 grudzień 2010 |
|
Biuro podróży: Паспорт Плюс (Donieck) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiłem 4!!! vouchery do Bułgarii - wszyscy sami wybrali, hotel, ilość dni, wszystko sami - przez internet, bo. w tym biurze podróży, choćby po to, żeby sprzedać po wyższej cenie, jeśli wybierzesz coś tańszego, zaczynają straszyć, że nie będą ponosić odpowiedzialności i tak dalej!!!!
Dzięki Bogu, że wszyscy wybraliśmy siebie - hotel, personel - wszystko jest po prostu cudowne, i to pomimo tego, że nasz hotel jest 3+ na stronie tego biura podróży, 3+ na wycieczce, a tak naprawdę - 2+ gwiazdy! ))))
Wszystko było cudowne, a reszta, i kraj, i obsługa - wszystko na najwyższym poziomie ALE!!!!!!!
Kiedy autobus odjeżdżał do Bułgarii, nasze miejsca były 4,5 i 8,9, czyli blisko kierowcy - wszystko super. W drodze powrotnej autobus dla nas przyjechał 3 godziny później niż wyznaczony czas (wytłumaczyli, że nasz hotel był ostatni i to już wszystkie nasze problemy)! Gdy wsiedliśmy do autobusu, zostaliśmy umieszczeni w „galerii” i to pomimo tego, że miejsca w autobusie nie zmieniają się w drodze powrotnej. Przewodnikowi powiedziano, że mamy chorobę morską i generalnie nasze miejsca są z przodu, a nie z tyłu, od razu zrobiło mu się nieprzyjemnie, że jedziemy ostatni i nasze miejsca są już zajęte - mama i dziecko (za co ktoś zapytał i zapłacił za przewodnika oczywiście) tam siedzą. Kobieta z dzieckiem „zamarła”, jak gdy przewodnik został już opłacony, to nie musisz się z nami komunikować! Kiedy zaczęliśmy „hałasować”, przewodnik powiedział, że teraz on rządzi, gdy jesteśmy w autobusie i to są nasze problemy, że nie jesteśmy zadowoleni z miejsc, rób co chcesz, nic się nie zmieni!
Po wjeździe na Ukrainę zadzwoniliśmy do domu i rodzina zaczęła kontaktować się z biurem podróży, powiedziano im, że nie mogą nic zrobić z przewodnikiem i pozwolić im wytrzymać, gdy zaczęli dalej hałasować i zadzwonili do 3 niezadowolonych rodzin, dopiero wtedy się zorientowali że "sprawa to nafta pakhent" i gdzieś w Mariupolu!!! Zostaliśmy już przeniesieni na nasze miejsca. Przewodnik był niegrzeczny i straszony przez całą drogę! Umówiliśmy się na spotkanie w samej firmie w Doniecku. Kiedy przyszedł do firmy i zaczął rozumieć, próbował nas skazać za wszystkie grzechy śmiertelne!!! W tym samym czasie dyrektor siedziała i milczała, było jasne, że absolutnie jej to nie obchodzi, bo pieniądze zostały już wypłacone i nikt ich nie odda, a to, że teraz przyszliśmy i wyrazimy nasze niezadowolenie - to po prostu zabiera jej czas!
Więc jeśli chcesz uzyskać PRAWDZIWE usługi, omiń to biuro podróży na 10. drodze!!!!
Powodzenia!!!
I pomimo tego, że nie należało to do naszych obowiązków, zmusiliśmy przewodnika do przeprosin! Co do hoteli - to wszystko jest subiektywną opinią. Nie pojadę do Bułgarii w każdej pierwszej piątce, bo wiem, jaka obsługa powinna być w dobrych hotelach. I zawsze polecam turystom tylko te hotele, które spełniają swoją ocenę !!! A jeśli hotel to wysypisko śmieci, powiem wprost, że to wysypisko śmieci.
И не смотря на то, что это не входило в наши обязанности, мы заставили гида перед вами извениться! А что касаемо гостиниц - все это субъективное мнение. Я не в каждую пятерку поеду в Болгарию, так как я знаю какой должен быть сервис в хороших гостиницах. И я всегда рекомендую туристам только те гостиницы, которые отвечают своей звездности!!! А если гостиница помойка - я так прямо и скажу, что помойка.
Nie było problemów z hotelem! My, dzięki Krashence, sami wybraliśmy hotel i przyjechaliśmy tylko po to, aby za niego zapłacić, na co zaczęli nas ostrzegać, że mogą być z nim problemy, bo. nie ma wystarczającej liczby gwiazdek))) Nie mieliśmy z nią żadnych problemów, tk. wszystko, czego mogliśmy się dla niej nauczyć, już wiedzieliśmy i nie zamierzaliśmy zmieniać zdania. Mieliśmy szczęście z hotelem))
Проблемы с гостиницей как раз не было! Гостиницу мы, слава крашенкам, выбрали сами и пришли ее только проплатить, на что нас стали предупреждать, что с ней могут быть проблемы, т.к. звезд у нее маловато))) Проблем у нас с ней не оказалось, т.к. все,что могли за нее узнать, мы уже узнали и мнение свое менять не собирались. С гостиницей нам ОЧЕНЬ повезло))
Jeśli chodzi o miejsca w autobusie, to tylko w gestii biura podróży, które rezerwuje dla nas miejsca w autobusie. przypisuje określone miejsca określonym pasażerom. Tych miejsc nie można zmienić (bez wzajemnej zgody pasażerów) ani w drodze do kraju, ani w drodze powrotnej!
Problem polegał właśnie na tym, że nikt się niczym nie interesował, pieniądze zostały już wypłacone, po co rozwiązywać problemy z niektórymi miejscami?!)))
По поводу мест в автобусе - это как раз ответственность турфирмы, которая бронирует нам места в автобусе - т.е. закрепляет за конкретными пассажирами конкретные места. Эти места не могут быть изменены (без обоюдного согласия пассажиров) ни по дороге в страну, ни на обратном пути!
Проблема заключалась как раз в том,что никого и ничего не интересовало, деньги-то уже уплачены, зачем решать проблемы с какими-то там местами?!)))
Odnośnie przewodnika... Zacznijmy od tego, że na początku zostały nam przedstawione wszystkie "strony" - piliśmy alkohol))) HAHAHAHAHA! To był bardzo „sprytny” ruch)) Ale nawet jeśli je wypiliśmy, to co ma z tym wspólnego siedzenie w autobusie ???
A przewodnik został zmuszony do przeprosin nie przez was, ale przez nas!!! Po bardzo długiej i gorącej debacie w obecności niemego reżysera)
По поводу гида... Начнем с того,что сначала все "бока" предъявили нам - мы распивали спиртные напитки))) ХАХАХАХА! Это был очень "умный" ход)) Но даже если бы мы их и распивали, то при чем тут места в автобусе???
А гида заставили извиниться не вы, а мы сами!!! После очень долгих и бурных споров в присутствие молчащего директора)
guest747, kategorycznie się mylisz. W Umowie Travel Service zawsze jest wyraźnie zaznaczone, że biuro nie ponosi odpowiedzialności za działania przewoźnika. Agencja nie obsadzi pasażerów, możemy prosić tylko o określone miejsca, a jak rozumiem pasowały Ci miejsca, to inna sprawa, że ktoś je zajmował, ale co może zrobić Passport Plus, jak wpłynąć?
guest747, Вы категорически не правы. В Договоре на туристическое обслуживание всегда четко прописано, что агентство не несет ответственности за действия перевозчика. Агентство не занимается рассаживанием пассажиров, мы можем лишь попросить определенные кресла, и, как я понимаю, ваши кресла Вас устраивали, другое дело, что их кто-то занял, но что тут "Паспорт плюс" может поделать, как повлиять?