Autor:
Data zakupu usługi: 26 marta 2021 Pisemny: 25 kwiecień 2021 |
|
Biuro podróży: Отпуск24/7 (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Zwróciłem się do tej firmy, opierając swój wybór na opiniach i ocenach klientów tutaj.
Proces rezerwacji i zakupu wycieczki przebiegał z własnymi niuansami, które wkrótce zostały rozwiązane. To nie jest krytyczne. Po otrzymaniu biletów i voucherów rozmawiałem z moim menedżerem przedostatniego dnia przed końcem wycieczki, z powodu pytań, które miałem. Gdyby tak się nie stało, zakładam, że na etapie odbierania biletów i voucherów dialog byłby kompletnie zakończony. Na pytania, które pojawiły się na temat personelu i możliwych rozwiązań problemu, kierownik odpowiedział mniej więcej tak: „Czy mówisz poważnie? To jest Egipt, jest taki stosunek do wszystkich, zwłaszcza że jutro wyjeżdżasz. Wtedy jednak udało się osiągnąć, że sprawa została jakoś rozwiązana. Kierownik poprosił mnie o napisanie recenzji do wysłania do touroperatora. Napisałem recenzję do kierownika, co się potem wydarzyło i czy dotarł do organizatora wycieczki, pozostaje tajemnicą. Albo spowodowałem, że menedżer miał tak negatywny stosunek do mnie, albo menedżer po prostu ma taki stosunek do klientów. W każdym razie uważam, że klienci nie zasługują na takie traktowanie, w końcu komunikacja i komunikacja z nimi to praca managera. Mogę śmiało powiedzieć, że nie wszyscy pracownicy biura podróży są tacy (na podstawie opinii osób, które dobrze znam). Błędem było sądzić, że opinie jednego menedżera odpowiadają reszcie. Może to być odosobniony przypadek wśród pracowników biura podróży. Ale jak wszyscy dobrze wiedzą, mucha w maści psuje beczkę miodu.
Nie przestanę już wybierać tego biura podróży, aby w najgorszym wypadku nie była jeszcze bardziej zawiedziona.