Autor:
Data zakupu usługi: 21 wrzesień 2013 Pisemny: 09 październik 2013 |
|
Biuro podróży: Орбита Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт |
Od 23 do 28 sierpnia odpoczywaliśmy w Czarnogórze (Rafailovici,
hotel "Trzej rybacy". Zostaliśmy wysłani przez biuro podróży „Orbita”, Kijów,
prowadzone przez biuro podróży R-Tours, reprezentowane przez Buric Marina.
Ogólnie dobrze odpoczęliśmy, gdyby nie incydent z lotem powrotnym.
26 września otrzymaliśmy SMS z Orbity, że lot powrotny
odbędzie się nie o godz. 12-30 (jak to było w programie wycieczki), ale o godz. 18-10.
Cały dzień 27 września musieliśmy pracować nad wyjaśnieniem tego
Informacja. Pojechaliśmy do Budvy, do biura R-tours. Powiedzieli nam, że nic nie wiedzą. Pani Buric powiedziała nam to samo 26 i 27, a nawet rano 28 września. Nie prosiliśmy o nic specjalnego. Po prostu musiałem powiedzieć. Niech mu Bóg błogosławi, że zapłaciliśmy za transfer, dotarlibyśmy tam sami.
Zapełnia się, a autobus i 40 osób zostaje zabranych na lotnisko! Siedziałem na lotnisku przez 5 godzin.
Towarzyszący pani nie zawracał sobie głowy przeprosinami, tylko po cichu
odwrócił się i wyszedł (to jest w Budvie). Może po prostu pożegnaj się? I podziękować za wybór naszej firmy? Wstrząs był poważny.
Dlatego turyści pytają ukraińskiego operatora, z kim pracują w Czarnogórze, a nie zalecamy korzystania z firmy R-tours.