Autor:
Data zakupu usługi: 21 wrzesień 2013 Pisemny: 09 październik 2013 |
|
Biuro podróży: Орбита Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт |
Od 23 do 28 sierpnia odpoczywaliśmy w Czarnogórze (Rafailovici,
hotel "Trzej rybacy". Zostaliśmy wysłani przez biuro podróży „Orbita”, Kijów,
prowadzone przez biuro podróży R-Tours, reprezentowane przez Buric Marina.
Ogólnie dobrze odpoczęliśmy, gdyby nie incydent z lotem powrotnym.
26 września otrzymaliśmy SMS z Orbity, że lot powrotny
odbędzie się nie o godz. 12-30 (jak to było w programie wycieczki), ale o godz. 18-10.
Cały dzień 27 września musieliśmy pracować nad wyjaśnieniem tego
Informacja. Pojechaliśmy do Budvy, do biura R-tours. Powiedzieli nam, że nic nie wiedzą. Pani Buric powiedziała nam to samo 26 i 27, a nawet rano 28 września. Nie prosiliśmy o nic specjalnego. Po prostu musiałem powiedzieć. Niech mu Bóg błogosławi, że zapłaciliśmy za transfer, dotarlibyśmy tam sami.
Zapełnia się, a autobus i 40 osób zostaje zabranych na lotnisko! Siedziałem na lotnisku przez 5 godzin.
Towarzyszący pani nie zawracał sobie głowy przeprosinami, tylko po cichu
odwrócił się i wyszedł (to jest w Budvie). Może po prostu pożegnaj się? I podziękować za wybór naszej firmy? Wstrząs był poważny.
Dlatego turyści pytają ukraińskiego operatora, z kim pracują w Czarnogórze, a nie zalecamy korzystania z firmy R-tours.
Nie korzystaj z usług „Orbity”
Jeśli chcesz zepsuć wakacje - kup wycieczkę na Orbicie.
Gospodarz - R-Tours.
Umowa wyraźnie mówi, że płatny transfer to dostawa z lotniska do hotelu. Wysadzono nas na obwodnicy iw towarzystwie przedstawiciela hotelu chodziliśmy po kamieniach z ciężkimi torbami przez 15 minut.
Nie otrzymaliśmy płatnego pokoju w zarezerwowanym hotelu, otrzymaliśmy je w innym hotelu. Nikt z nami nic nie koordynował – przedstawiciel kraju gospodarza NIGDY nie przychodził do nas cały czas. Znalazłem przedstawicielstwo R-Tours w Budvie, gdzie dziewczyna nie znająca języka zadzwoniła do kogoś i powiedziała, że siedzisz dziś w domu o 16-00, w innym przypadku o 19-00 zepsuliśmy nam wieczór i siedział w pokoju, czekał na zwycięstwo reprezentanta, ale powtarzam, nigdy go nie widzieliśmy.
Ale największa apoteoza była ostatniego dnia, kiedy prawie potrząsaliśmy gospodynią za piersi i pytaliśmy, kiedy będzie transfer. Nie znała języka, ale tłumaczyła, że taksówkę powinniśmy wynająć na własny koszt (pomimo tego, że zapłaciliśmy za transfer przy zakupie wycieczki i zapewniliśmy dostawę DO i Z HOTELU), jedziemy na obrzeża miasta i poczekaj na transfer tam. To jest w nocy, o wpół do piątej rano. W efekcie staliśmy w deszczu ponad pół godziny przy niskim płocie miejscowego cmentarza i byliśmy pod wrażeniem potęgi i siły.
W końcu przyjechał autobus i zabrał nas na lotnisko. Ale nikt oczywiście nie przepraszał, przedstawiciel wyśmiewał się z nas, kpił z nas i nie chciał rozmawiać.
Na Ukrainie Orbita wysłała moje roszczenie do Czarnogóry i powiedziała, że strona przyjmująca nie widziała nic strasznego i nie będzie odszkodowania, a my owszem możemy iść do sądu, ale niczego nie udowodnimy
Dlatego radzę skontaktować się z Orbitą wyłącznie dla ekstremalnych miłośników.
Не пользуйтесь услугами "Орбиты"
Если Вы хотите испортить себе отдых - купите тур в Орбите.
Принимающая сторона - R-Tours.
В договоре чётко указано, что проплаченный трасфер - это доставка от аэропорта до отеля. Нас же высадили на окружной дороге и мы в сопровождении представителя отеля шли по камням с тяжёлыми сумками 15 минут.
Оплаченный номер в забронированном отеле нам не предоставили, дали в другом отеле. С нами никто ничего не согласовывал -.представитель принимающей стороны НИ РАЗУ за всё время к нам не пришёл. Я нашла представительство R-Tours в Будве, там девушка, не знающая языка кому-то звонила и говорила, что сидите сегодня дома в 16-00, в другом случае в 19-00, мы портили себе вечер и сидели в номере, ждали до победы представителя, но его, повторяюсь, мы так ни разу и не увидели.
Но самый апофеоз был в последний день, когда мы уже чуть ли не трясли за грудки хозяйку и спрашивали, когда будет трансфер. Она не знала языка, но попыталась объяснить, что мы должны нанять за свой счёт такси (при том, что трасфер нами был оплачен при покупке тура и предусматривал доставку ДО и ОТ ОТЕЛЯ), ехать на окраину города и там ждать трасфер. Это ночью, в пол-пятого утра. В результате мы под дождём стояли более получаса возле низенькой ограды местного кладбища и впечатлялись вовсю.
В итоге приехал-таки автобус и отвёз нас в аэропорт. Но никто не извинился, понятное дело, представитель ржал над нами, издевался и разговаривать не хотел.
В Украине Орбита послала мою претензию в Черногорию и сказала, что принимающая сторона ничего страшного не видит и компенсации не будет, а мы - да, можем обращаться в суд, но ничего не докажем
Так что связываться с Орбитой советую исключительно любителям экстрима.
W 2016 i 2017 podróżowałem przez Orbitę do Czarnogóry w apartamencie Three Fisher Suite. Host R-Tours / Brak nakładek. Zresztą celowo wybrałem Orbit, bo w 2014 roku przypadkiem przez nie przejechałem do Chorwacji. Wszystko poszło gładko w Chorwacji (gospodarz podróży Panoramic) iw Czarnogórze.
Transfer nie był do willi, ale został wysadzony na autostradzie, a tam inny kierowca odebrał go samochodem osobowym i zawiózł do willi, inaczej autobus nie przeciskałby się przez ulice. Dokładnie tą samą drogą powrotną.
Podczas gdy wszyscy byli przewożeni z lotniska, przedstawiciel R-tour wręczył każdemu pakiet z informacjami, w tym, kiedy i gdzie odbędzie się spotkanie z przewodnikiem. Dzień przed odlotem na dole, w pobliżu windy (mowa o Willi Lux Trzech Rybaków) znajduje się stoisko informacyjne, które wskazuje, o której będzie transfer. Pewnie coś się zmieniło w pracy R-tour, bo nie dostaliśmy SMS-a z Orbity o przekazaniu lotu, ale na stoisku informacyjnym była informacja z R-tour. Jestem zadowolony z Orbita.
Mam nadzieję, że tego nie zepsułem.
В 2016 и в 2017 году ездила через Орбиту в Черногорию в Люкс Три Рыбаря. Принимающая сторона R-Tours / Никаких накладок. Причем, Орбиту выбирала целенаправленно, так как в 2014 году случайно поехала через них в Хорватию. Все прошло без накладок и в Хорватии ( принимающая сторона Panoramic travel) и в Черногории.
Трансфер был не до виллы, а на трассе высаживали, а там забирал другой водитель на легковушке и довозил до виллы.Иначе, автобус по улочкам не протиснется. Точно так же и назад.
Пока всех развозили из аэропорта, представитель Р-тур раздавала каждому отдельно пакет с информацией, в том числе, когда и где состоится встреча с гидом. За день до отъезда , внизу, около лифта ( речь о вилле Люкс Три Рыбаря), есть информационный стенд, где указано, во сколько будет трансфер. Наверно, что-то поменялось в работе Р-тур, потому что мы о переносе рейса смс от Орбиты не получали, а была информация от Р-тур на информационном стенде. Я довольна Орбитой. Надеюсь, не сглазила.
W 2016 i 2017 podróżowałem przez Orbitę do Czarnogóry w apartamencie Three Fisher Suite. Host R-Tours / Brak nakładek. Zresztą celowo wybrałem Orbit, bo w 2014 roku przypadkiem przez nie przejechałem do Chorwacji. Wszystko poszło gładko w Chorwacji (gospodarz podróży Panoramic) iw Czarnogórze.
Transfer nie był do willi, ale został wysadzony na autostradzie, a tam inny kierowca odebrał go samochodem osobowym i zawiózł do willi, inaczej autobus nie przeciskałby się przez ulice. Dokładnie tą samą drogą powrotną.
Podczas gdy wszyscy byli przewożeni z lotniska, przedstawiciel R-tour wręczył każdemu pakiet z informacjami, w tym, kiedy i gdzie odbędzie się spotkanie z przewodnikiem. Dzień przed odlotem na dole, w pobliżu windy (mowa o Willi Lux Trzech Rybaków) znajduje się stoisko informacyjne, które wskazuje, o której będzie transfer. Pewnie coś się zmieniło w pracy R-tour, bo nie dostaliśmy SMS-a z Orbita o przekazaniu lotu, ale na stoisku informacyjnym była informacja od R-tour. Jestem zadowolony z Orbita. Mam nadzieję, że tego nie zepsułem.
В 2016 и в 2017 году ездила через Орбиту в Черногорию в Люкс Три Рыбаря. Принимающая сторона R-Tours / Никаких накладок. Причем, Орбиту выбирала целенаправленно, так как в 2014 году случайно поехала через них в Хорватию. Все прошло без накладок и в Хорватии ( принимающая сторона Panoramic travel) и в Черногории.
Трансфер был не до виллы, а на трассе высаживали, а там забирал другой водитель на легковушке и довозил до виллы.Иначе, автобус по улочкам не протиснется. Точно так же и назад.
Пока всех развозили из аэропорта, представитель Р-тур раздавала каждому отдельно пакет с информацией, в том числе, когда и где состоится встреча с гидом. За день до отъезда , внизу, около лифта ( речь о вилле Люкс Три Рыбаря), есть информационный стенд, где указано, во сколько будет трансфер. Наверно, что-то поменялось в работе Р-тур, потому что мы о переносе рейса смс от Орбиты не получали, а была информация от Р-тур на информационном стенде. Я довольна Орбитой. Надеюсь, не сглазила.