Autor:
Data zakupu usługi: 29 może 2018 Pisemny: 28 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: Орбита Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Ogólnie powstała reszta, wybrałem hotel Sapphire 3 *, Słoneczny Brzeg, Bułgaria na podstawie recenzji. Hotel jest dobry, nowy, wszystko pasuje, jedzenie doskonałe, nie każde trio tak karmi, sprzątanie codziennie, ręczniki zmieniane co 3 dni. Drugą stroną medalu są usługi lotnicze. Mieliśmy linię lotniczą YanAir, o której wcześniej nie słyszałem. Lot do Burgas został przełożony, ale ze względu na krótki czas, w ciągu 2 godzin. A z lotem powrotnym jest jeszcze gorzej, godzina odlotu była zmieniana 4 razy wcześniej, okazało się, że zamiast deklarowanej godziny 23.50, czego się nie spodziewano. A według przewodnika nasz lot się zmienił, tj. inna linia lotnicza i wyjątkowo niewygodny czas. Dlatego wybierając linię lotniczą YanAir, nie jest faktem, że czas wakacji zostanie zaplanowany. Ponadto skontaktowałem się z YanAir w wiadomości na Facebooku, w której wskazano, że odpowiemy w ciągu 1 godziny, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Nie napisali nawet informacji o locie powrotnym, nawet jeśli został odwołany, chociaż wskazałem numer lotu. Bardziej prawdopodobne jest, że YanAir odpowie, jeśli będzie musiał sprzedawać bilety, ale nie w takich przypadkach. I tak czekamy na lot powrotny!