OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ОРБИТА ТУРОПЕРАТОР
Shanovni vlasniki firmy i turystów! Obiecuję, że nie dam się skorumpować sługom tego biura podróży. Zhakhliva organizacja wycieczek, codzienna komunikacja (zmiana godziny autobusu bez opóźniania pasażerów, ludzie sprawdzani na zamku błyskawicznym od 8 lat), dzwonki autobusu więcej na stacji benzynowej w „umowach”, brak konieczności tankowania czeku za 1,5 lat, może to wynika z umów kontrolnych… niska obsługa klienta, opóźnienie aż lot jest opóźniony o 8 lat bez żadnego powodu, plus 1,5 roku na stacji benzynowej podczas dokonywania kontroli, i bezskutecznie przy uruchamianiu biletów na ciągnąc z Kijowa do wszystkich miejsc na Ukrainie. →
Jesteśmy na granicy z Bułgarią. Wyjechaliśmy wczoraj o 8 rano, granicę z Ukrainą przekroczyliśmy dziś o 10 rano. Na razie krótko: 1. W autobusie mamy 2 obywateli Rosji (wyobraźcie sobie, że przewoźnik celowo sprzedał im bilety…) w efekcie straciliśmy 3 godziny na odprawie celnej. →
Rewelacyjna agencja, dziewczyna doskonale służyła, wszystko opowiedziała, nawet zrobiła zniżkę. Nie podobała mi się strona gospodarza wycieczki, kiedy robiliśmy wycieczki - były pewne problemy, ale wszystko zostało załatwione. →
Zadzwoniłem bezpośrednio do organizatora wycieczki i wszystkie dokumenty zostały mi przesłane e-mailem. Jeśli polecieliśmy na wiosnę, Zhuliani byli zamknięci i po prostu pomijali dzień. A z powrotem wróciliśmy do Rosy Vitriv, wtedy wszystko było na raz i wszystko było cudowne. Zachęcano nas do wycieczek na ratunek, ale natychmiast poproszono nas, więc nigdzie nie planowali. →
Przy zakupie wycieczki było napisane, że transfer z hotelu na lotnisko będzie indywidualny i trzeba za to zapłacić 50 euro, w efekcie był to zwykły transfer grupowy, osoby były odbierane z 10 hoteli.. . →
Nie wzbudzano żadnego szacunku, wszystko było już normalne. Obsługa bezproblemowa, wszystko było cudowne. Podróżowaliśmy po trasie autobusem. Nie mieliśmy korka, ale kosztem mieliśmy zepsuty autobus i to były trzy minusy. Mieliśmy okazję sprawdzać przez 2,5 roku, doki nas odbierały. →
Okropny touroperator! Na lotnisku Tivat 30 min. szukali gospodarza do przeniesienia, ledwo znalazłem Czarnogórca bez tabliczki identyfikacyjnej, ze zmiętym liściem w dłoni, na którym wydrukowano 6 nazwisk turystów, którzy mieli być przywiezieni do Budvy. Osiedliliśmy się w zupełnie innym miejscu (kupiliśmy wycieczkę do Villa Vanja w Kijowie, ale wylądowaliśmy w hostelu: nigdzie nie ma nazwy, że to jest willa, nie ma recepcji, tam na wizytówce i WiFi to zupełnie inna nazwa: Lazovic, nie ma sejfu, adres jest inny). →
Przewoźnik jest dobry, startowaliśmy i lądowaliśmy bardzo ostrożnie, a biorąc pod uwagę, że mam nadciśnienie, jest to bardzo ważne. Pokój był jak w reklamie. Ale nie ma transferu, kupon wyraźnie stwierdza, że transfer z lotniska do hotelu iz powrotem zostaliśmy odwiezieni 15 minut przed willą, a przed transferem kazano nam również wejść po schodach z naszymi walizkami. →
Ogólnie powstała reszta, wybrałem hotel Sapphire 3 *, Słoneczny Brzeg, Bułgaria na podstawie recenzji. Hotel jest dobry, nowy, wszystko pasuje, jedzenie doskonałe, nie każde trio tak karmi, sprzątanie codziennie, ręczniki zmieniane co 3 dni. Drugą stroną medalu są usługi lotnicze. Mieliśmy linię lotniczą YanAir, o której wcześniej nie słyszałem. →
Za pierwszym razem kupiłem u nich wycieczkę do Chorwacji, jeszcze dwa razy do Czarnogóry. Wszyscy byli zadowoleni. Jeśli jadę do Chorwacji lub Czarnogóry, to tylko przez Orbitę. Bez nakładek i niespodzianek, tylko to, czego potrzebuję. →
|