Autor:
Data zakupu usługi: 18 czerwiec 2013 Pisemny: 12 lipiec 2013 |
|
Biuro podróży: Натали Турс Украина Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
My, czworo dorosłych, lecieliśmy 20 czerwca z Kijowa na Majorkę. Zostaliśmy ciepło przyjęci na lotnisku, dodatkowo okazało się, że mieliśmy indywidualny transfer do hotelu w Playa de Muro, a nie autobus z 52 miejscami, jak obiecano nam w Kijowie, ale bez przewodnika (obiecana podróż agencja Minus - kierowca mówi po hiszpańsku, nie ma komu opowiedzieć choćby pobieżnie o Majorce i mijanych przez nas miejscach.)
Następnego dnia w hotelu była przewodniczka - śliczna dziewczyna Julia (Julia, jeśli czytasz te słowa - witam z wesołej firmy z Kijowa), wszystko grzecznie i uprzejmie wytłumaczyła, opowiedziała. Podziękowania dla przewodników Julia i Igor!
27.06.2013 z hotelu na lotnisko znowu mały autobus, kierowca mówiący po hiszpańsku i bez przewodnika. Kierowca wysadził nas w pobliżu lotniska - i tak!Nikt nas nie spotkał na lotnisku, gdzie jechać, gdzie się odprawić - quest "zgadnij dla siebie". Osobie, która jako pierwsza dotarła na lotnisko w obcym kraju, trudno jest szybko dowiedzieć się, gdzie jest. Znaleźliśmy, gdzie jest wystawiony podatek, przedstawiciel Natalie Tours właśnie stał i rozmawiał z turystą, chwilę później tego przedstawiciela już nie ma, pytamy, co co z paragonami, gdzie jest rejestracja, nie ma nikogo. Znaleźliśmy i przeszliśmy z mężem rejestrację na lot, przekazaliśmy bagaże i postanowiliśmy jeszcze znaleźć pytanie - jak możemy uzyskać zwolnienie z podatku. Do tej pory mój mąż i ja znaleźliśmy kasę Natalie Tours na innym piętrze, a tam stoją ludzie, którzy przybyli. Jedyny przedstawiciel Natalie Tours w kasie zdaje się zwracać uwagę na zmęczonych ludzi, którzy przybyli, ale nasz samolot odlatuje za 25 minut, nie mamy czasu stać w kolejce, musimy jeszcze przejść przez odprawę celną i granicę strażników i dotrzeć do samolotu. Kiedy przypomnę sobie, jak z mężem biegaliśmy przez lotnisko, żeby złapać samolot, wzdrygam się. Przedstawicielka Natalie Tursa próbowała jednocześnie zwrócić na nas wszystkich uwagę, powiedziała, że druga przedstawicielka spotyka się z samolotem, który przyleciał pół godziny wcześniej.
Zapewne Natalie Tursu powinna zadbać o takie jednoczesne przyloty i odloty, aby później turyści mieli jak najlepsze wrażenia z wypoczynku i organizacji wyjazdu, a nie jak my – „Już odlatujesz – po co zwracać na siebie uwagę i wyjaśnić ci coś"
Dziękuję wszystkim, którzy czytają.
PS Wakacje w Iberostar Playa de Muro są cudowne!