Autor:
Data zakupu usługi: 12 wrzesień 2013 Pisemny: 23 wrzesień 2013 |
|
Biuro podróży: Міст-Тур (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
Witam! Szkoda, że nie znalazłem tej strony przed wyjazdem. . . Pewnego dnia wróciłem z Bułgarii. Odpoczywałem tam w zeszłym roku, więc mam z czym to porównać. Nie mam żadnych skarg na autobus ani kierowców. Oraz z organizacji wyjazdu przez samą firmę. . . . Dzięki nim początek wakacji jest cudowny! Po pierwsze, nie opuszczali dworca, jak to robią normalni operatorzy (bo nie wszyscy wczasowicze byli ze Lwowa), czyli trzeba było szukać odpowiedniego adresu. Wyjechaliśmy o 7 rano !! Nadal nie rozumiem dlaczego?!!! Do Bułgarii przyjechaliśmy o 6 rano, chociaż wszystkie hotele meldują się po godzinie 14.00. Zawsze przychodzimy tak wcześnie! Iść na spacer! A to po 24 latach w trasie, rano, w deszczu (przyjechaliśmy i padało) i z walizką. Byliśmy małżeństwem z dzieckiem. Jak to jest możliwe? Po co jechać tak wcześnie i przywozić turystów tak wcześnie? Jeśli wiesz, że hotele zatrzymują się od 14.00! Zdziwiłem się też, kiedy zostałem wysadzony na przystanku najbliżej hotelu i…
wskazał kierunek, w którym iść! Oznacza to, że nie dostarczaj do hoteli! Karta w ręku i do przodu! Dlaczego potrzebuję starszej grupy/menedżera, który się ze mną nie zgadza, ale robię to sam? Obudzić pasażerów w kabinie komunikatami o przybyciu na granicę lub przystanku sanitarnym?! Gdyby nie kierowcy innego autobusu, przez długi czas „kręciłbym się w kółko” wokół hotelu, nie zauważając skrętu! Cóż, na sam koniec proszę przyjedźcie na przystanek, żeby wyjechać pół godziny wcześniej. Czemu? Usiąść na przystanku? Proszę, pomyśl przede wszystkim o organizacji komfortu TWOICH klientów - turystów! Nie będę już korzystał z usług tego operatora i nie będę doradzał nikomu kogo znam!