Autor:
Data zakupu usługi: 10 sierpień 2013 Pisemny: 22 sierpień 2013 |
|
Biuro podróży: Міст-Тур (Lwów) Typ usługi: пакетный тур, отель |
Wyrażam podziw dla specjalisty ds. rekrutacji biura podróży Mist-Tour. Menedżerka Marta, z której usług mieliśmy szczęście skorzystać, po prostu oczarowała swoim szczerym spojrzeniem i fascynującymi historiami. Bardzo dobrze! I zachowywaliśmy się jak frajerzy! Jeszcze dwoje dzieci zostało rannych z powodu 2 dorosłych. Teraz naprawdę.
Właśnie wróciłem z Chorwacji, Hotel Adria 3* (biuro podróży podało i napisało, że 4*).
Wybierając trasę, konkretnie wyraziliśmy nasze życzenia;
- 1 linia - hotel był pierwszym widokiem na morze po parkingu i biwaku.
- przejście na plażę nie po drugiej stronie ulicy (w ojczyźnie małego dziecka) - nie przeszliśmy przez jezdnię, szliśmy po niej bez chodników, z ruchem ulicznym i "podziwianiem" śmietników dookoła.
Personel żyje swoim życiem, a wczasowicze mu przeszkadzają. Hotel brudno, brud dookoła - schody, podłogi w pokojach, balkony (przez 10 dni nikt nawet nie mył piasku), podłogi w restauracji (a właściwie - jadalni) pod stolikami.
Naczynia są brudne i zniszczone. Prawdopodobnie mają też problem z ilością sztućców - talerze zabrali kelnerzy, zanim pomyślałeś, że skończysz jeść.
Zmiana ręczników nie nastąpiła nawet po skontaktowaniu się z recepcją - musieliśmy złapać pokojówki. Ręczniki rzucone na podłogę po złożeniu bezpiecznie wracały na swoje poprzednie miejsca.
Kuchnia dla dwojga - na obiad serwowano zapiekankę z tego, co zostało z obiadu, obecność warzyw i owoców była opłakana, jakby na ulicy nie było sierpnia. Pieczenie -prymitywne ciasta z tego samego ciasta, ale z trzema różnymi nadzieniami oraz gofry Artek.
Stosunek jakości do ceny jest okropny.