Autor:
Data zakupu usługi: 10 luty 2013 Pisemny: 24 luty 2013 |
|
Biuro podróży: Меркурий-Интур (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт, оформление визы |
Właśnie wróciłem ze Sri Lanki, hotelu Eden Resort & Spa 5 *, bardzo mi się podobało wszystko, terytorium, przyroda, ocean, jedzenie i obsługa, solidne 10 na dziesięć. Rzadko można spotkać tak miłych i gościnnych ludzi gdziekolwiek.. Jedyne, co nieco psuje wrażenie, to nie nowe meble i hałaśliwe klimatyzatory – 9,5 na 10.
Cóż, zamawianie wycieczki to inna historia: Zamówiliśmy wycieczkę w biurze podróży „Mercury-Intour - Kijów (m. Politechnika) ul. Wasilenka 21”, dopóki nie dałem pieniędzy, zabiegali o mnie jako „Osoba królewskiego krwi” – wziąłem i zapłaciłem za wszystko od razu i zaczęło się.. po opłaceniu trasy nastawienie managera Oksany zmieniło się diametralnie… Nie ma jeszcze voucherów… Wszystkie wymówki: zadzwoń jutro i zadzwoń jutro… ja zabrałem bony z walki (myślę, że im później wykupią, tym taniej… inny nie widzę powodów biurokracji), ale kierownik powiedział, że daję bony, a ja będę wyślę Ci bilety na samolot w ciągu trzech dni na skrzynkę pocztową... Gdy nie otrzymałem biletów na czas !! Zadzwoniłem "Merkury", a ona (Oksana) pojechała na wakacje i nie ostrzegła pożaru... NAZYWA SIĘ OPS... PRZYBYLI!!! WYOBRAŹ sobie MÓJ STAN!!!! ALE potem oczywiście rozwiązali to ... i odlecieli w trasę (za to ogromny człowiek dzięki reżyserowi Mercury Elena), ale osad pozostał ... Gdyby nie ta kolizja, wakacje były sukces dla wszystkich 10 na 10 możliwych !!!