Autor:
Data zakupu usługi: 15 lipiec 2014 Pisemny: 27 lipiec 2014 |
|
Biuro podróży: Мандруй (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Sama podróż z tym biurem podróży nie była zła, ale pod koniec wakacji czekało nas ogromne rozczarowanie.
O wyznaczonej godzinie wyszliśmy z hotelu, aby poczekać na nasz transfer na lotnisko, ale samochód się spóźnił. Po 15 minutach zaczęliśmy dzwonić na całodobowy numer obsługi klienta, ale został on rozłączony. Znalazłem inne telefony, połączyłem się. dziewczyna powiedziała, że auto będzie za 10 minut. Po 10 nie przyjechała, były jeszcze jakieś trzy telefony z obietnicami, że samochód będzie teraz. Na transfer czekaliśmy 1 godzinę i 10 minut i wyjechaliśmy na lotnisko przejeżdżającym samochodem, który cudem udało nam się złapać godzinę przed odlotem naszego samolotu. Na szczęście dojazd na lotnisko zajmuje tylko 15 minut.
Firma turystyczna nie udzieliła sensownych odpowiedzi, dlaczego nie było samochodu. Kierownik tylko zaprzeczył, że są korki i samochód się spóźnia, ale usługa Google maps nie obsługiwała jej wersji korków.