OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY МАВИДИ ТУР
Korzystałam z biura podróży. Pierwszy i ostatni raz. Po prostu zrujnowali wakacje i rzucili je na dzień odpoczynku. Wybraliśmy ultra all inclusive 5 gwiazdek. W rezultacie hotel jest po prostu okropny i nie osiąga nawet 4 gwiazdek. Ale to osobna recenzja. Mavidi powiedział - hotel jest doskonały! W ostatnim dniu odpoczynku, który jest wymieniony na bilecie, hotel polecił nam opuścić pokój przed godziną 12:00. →
Świetna obsługa w agencji, wszystko się udało, nie było transferów, nie było problemów z transferem. →
Kupiliśmy wycieczkę buli pevnі vimogi tse wcześnie vilіt na plaży pіschaniy. Jeśli kupujący kupił jupan operatora i zrezygnował z nazwy, a dzień wcześniej vilot okazał się aneksem i odszedł w wieku 19 lat, poleciały dwie rodziny z dziećmi do 2 lat. Menedżerka Alla zadzwoniła po niski hotel, wybrała najdroższy hotel w Hurghadzie, dotarła na plażę z koralami i pantonami, dzieci nie musiały pływać. →
Chcę zauważyć biuro podróży „Mavidi” jako jedno z najlepszych w Czerniowcach. Biuro podróży zawsze oferuje ciekawe oferty z najniższymi cenami w regionie. Korzystam z usług tej agencji od 5 lat i nigdy nie miałam żadnych problemów. →
Skontaktowaliśmy się z biurem, które znajduje się na ulicy. Sadowaja. Zarezerwowałem pokój z klimatyzacją - w dniu przyjazdu był bez klimatyzacji; do ostatniej chwili nie wiedzieli, co się dzieje z wizami i gdzie w szczególności są nasze paszporty (operatorka Olga wisiała nam na uszach makaron - albo wizy nie były gotowe, albo paszporty jeszcze nie dotarły do Czerniowiec); kiedy i skąd autobus odjedzie (a jeszcze przed wejściem na pokład okazało się, że w biurze podróży błędnie wskazano nam markę autobusu, którym mieliśmy jechać - podróż prawie się rozpadła); po powrocie do domu skontaktowali się z dyrektorem "Mavidi" - Swietłaną Wasilewną - ale zamiast przeprosin i odszkodowania za niesprzedaną usługę (brakujący klimatyzator z winy biura podróży - zapomnieli wstawić notatkę o powietrzu klimatyzatora w typie mieszkania) otrzymali obraźliwy ton w czole z komentarzami typu „są winni, twoje problemy i w ogóle powinieneś być wdzięczny, że nie oszukaliśmy cię, jak robią to inne biura podróży” (ja napisz ostatnie zdanie dosłownie) i wyślij do piekła, po czym ta osoba po prostu odłożyła słuchawkę. →
|