Autor:
Data zakupu usługi: 02 grudzień 2011 Pisemny: 20 grudzień 2011 |
|
Biuro podróży: Лимпопо (Odessa) Typ usługi: экскурсионный тур, авиаперелёт |
To okropne! Przed zakupem wycieczki czytamy recenzje o hotelach, wycieczkach, kraju, ale gdzie były moje oczy, że nie widziałem tak wielu złych recenzji konkretnie o touroperatorze. Wszystko zaczęło się od przewodnika spotkania, Evgenii, która została ukamienowana. możesz sobie wyobrazić, zabrali nas po Goa od 21 do 01 w nocy, potem przewodnik pokazał nam na recepcji i zniknął, a potem jak chcesz. Potem pojawił się przewodnik hotelowy Misha, który był widziany 1 raz, próbował zadzwonić do niego podczas odpoczynku-0. Wybraliśmy się na wycieczkę „Ślad Tygrysa”, aby zajść naprawdę daleko, nie kosztuje to 290 USD, ale mieliśmy szczęście z przewodnikiem Svetlana, który rozjaśnił nasze wakacje, ciekawie odpowiadał na wszystkie pytania. ALE kiedy wsiedliśmy do autobusu jadącego na lotnisko, dowiedzieliśmy się, że lecimy do Kijowa, ale lecieliśmy z Doniecka. Potem zaczęły się wszystkie pytania: kto nas spotka w Kijowie, jak nas wyślą do Doniecka, odpowiedziano nam, że przedstawiciel firmy spotka się z nami na lotnisku i wszystko wyjaśni. no to, że jesteśmy w tych samych kielniach i bez kasy nikomu nie przeszkadza. Ale nikt nas nie spotkał, PEGAS właśnie nas opuścił !!!!!! Efekt jest taki, że mieliśmy szczęście !!! a 46 osób zostało na lotnisku, w obcym kraju i jak byłyby dalej wywiezione w momencie naszego odlotu, nikt nie wiedział WNIOSEK-PEGAS-firma której turyści nie potrzebują NIE LATAĆ Z PEGAZOM BĘDZIE ŁATWIEJ! WSTYD DLA KIEROWNICTWA !!!