Autor:
Data zakupu usługi: 27 może 2017 Pisemny: 28 sierpień 2017 |
|
Biuro podróży: Лагуна Тур (Zaporoże) Typ usługi: оформление загранпаспорта |
Zwróciliśmy się do nich 27.05.17 z prośbą o odbycie niepilnej podróży zagranicznej (według nich jest to 1 miesiąc) za 1000 UAH, ponieważ planowaliśmy kupić bilet od 09.05.17 (3 miesięcy - rezerwa na paszport jest w zupełności wystarczająca).
Przede wszystkim 1 miesiąc okazał się 2 miesiącami, a jak się później okazało, procedurę skanowania odcisków palców do wizy zagranicznej spisują w ciągu 1 miesiąca. Oczywiście zapisali się dokładnie po 31 dniach kalendarzowych, a potem tylko dlatego, że dzwoniłem. Dowiedziałem się w innych biurach podróży, spisują dużo wcześniej.
30.06.2017 zostały zeskanowane pod kątem zagranicznych. w ciągu 21 dni roboczych (31 dni kalendarzowych) paszport musi być w naszych rękach, czyli do 30.07.2017 r. Musieliśmy ubiegać się o wizę w innym biurze podróży do 28.08.17. Kiedy zapytałem o gotowość paszportu już po upływie terminu ważności, nawet później (08.05.17), powiedziano mi, że kijowska fabryka, która drukuje paszport, ma opóźnienia i paszport będzie później.
Rozumiejąc już niedbałą postawę pracowników Laguny, zaczęliśmy samodzielnie dowiadywać się w OVIR, kiedy nasze dane trafiły do druku. Okazało się, że sfotografowano nas 30.06, a dane poszły do druku 18.07!!! Tych. + 1 miesiąc, paszport musi być już 18.08.17. Chociaż Laguna ukrywała to w każdy możliwy sposób.
No dobra, mieliśmy margines czasu do 28.08. Jednak później dowiedzieliśmy się, że nadal nie ma śladu paszportu i nie będzie w najbliższej przyszłości. Gdzie zabrali bilet. poprosił o zmianę terminu wycieczki. Ale powiedziano nam, że najpierw musimy sprzedać wycieczkę, którą kupiliśmy, a potem zapłacić 100 USD. i dopiero wtedy to przeniosą. Poprosiliśmy Lagunę, aby przynajmniej powtórzyła nasze ogłoszenie w VK o sprzedaży trasy, w odpowiedzi - szczery mróz. Poinformowaliśmy ich, że z ich winy będziemy musieli zapłacić grzywnę i zażądaliśmy jej zapłaty, ale to biuro podróży zwyczajnie nie dba o swoich klientów.
W rezultacie tracimy trasę, pieniądze i nerwy! a wszystko dzięki "uważnemu" personelowi Laguna-tour! (
http://lagunatour.zp.ua). Laguna nawet nie próbowała podjąć żadnych działań, aby naprawić swój błąd. Z kolei biuro podróży, które sprzedało nam bilet. zrobił wszystko, co możliwe, aby rozwiązać problem pozbawionych skrupułów kolegów. Laguna niechętnie reagowała na nasze wiadomości, nie zawracała sobie głowy pomocą w wydaniu paszportu i po prostu zamarła, jeśli chodzi o zapłacenie mandatu. WSTYD!!!