Autor:
Data zakupu usługi: 13 październik 2017 Pisemny: 24 październik 2017 |
|
Biuro podróży: Компас Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nie wiem na kogo bardziej narzekać, na spotkanie GTO czy Fit Holidays. Właśnie wróciłam z wakacji, wszystko nie było złe, jedyne, że dzięki pracownikom Fit Holidays musiałam się denerwować, spędzać cenny czas.
Zaczęło się od tego, że przywieziono nas do hotelu, wysadziliśmy i wyjechaliśmy, hotele nie miały pojęcia, kim jesteśmy i spędziły 30 minut na kontaktowaniu się z Fit Holidays.
Jest tam przewodnik Orkhan, który obiecał pomoc i wysłał powiadomienie o której godzinie odbiorą nas z hotelu, ale tego nie zrobił. Późnym wieczorem sam skontaktowałem się z tym facetem, wyjaśniłem, o której godzinie wychodzimy z hotelu, na co niechętnie odpowiedział, że wyjedziemy o 7-20, mimo że nasz lot był o 12-00. 4 godziny 40 minut przed odlotem odpoczywaliśmy z dwójką dzieci w wieku 2 i 3 lat, hotel znajduje się 40 km od lotniska w Belek!!! Czy to uważane za normalne????
Oburzenie zostało zignorowane.
Na szczęście jest taksówka, która bezpiecznie zawiozła nas na lotnisko za 30 dolarów i 30 minut, pozwalając nam opuścić hotel o 10-00 (polecam zamówić taksówkę przez internet, cena hotelu to 50 euro).
Ponadto chciałbym, aby nasi touroperatorzy nadal brali pod uwagę interesy turystów i wykonywali wygodne loty, osobiście wypaliliśmy 2 dni z powodu złych lotów w tygodniowe wakacje ...