OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY КОМПАС ТУРОПЕРАТОР
Wszystko na raz wyraźnie, bez natrętności →
Na wszystkie reklamacje dotyczące hotelu mówią: czego chcesz, kupując hotel 3 dni przed wyjazdem, kupując hotel za takie pieniądze, kupując hotel według Fortuny, nasi turyści nie siedzą w hotelach i kupują vouchery 2- 3 razy droższe niż w agencjach ulicznych. Brak usługi turystycznej. →
Mój mąż i ja polecieliśmy z tym touroperatorem do Turcji. Wszędzie spotykałem się, martwiłem i zawsze pomagałem. Hotel miał bardzo dobrego przewodnika. Byliśmy zadowoleni →
Reakcja touroperatora LLC „GTO” tm Kompas (Kijów, Geroev Stalingrada ave 26-a) jest powolna, tylko wypisują się, ale w rzeczywistości niczego nie rozwiązują i nawet w ostatniej chwili zostali skonfrontowani z faktem że lot został przełożony znacznie wcześniej w czasie (a to jest zwykły →
Odpoczęliśmy z TPG i wszystko odczytaliśmy przez kompas. Obsługa w biurze była słaba. Przez długi czas nie mogli potwierdzić trasy dla mnie, chociaż sam przyjechałem z trasą i zaoferowali mi coś własnego. Musieli tylko udokumentować, złożyć wniosek i zaczęli grać na czas, oferując swoje opcje. →
Kilka dni przed wycieczką została przyjęta do szpitala. Zgłoszony żołnierzowi. Zażądali certyfikatu i obiecali rozwiązać problem. Sprzedali naszą wycieczkę, o czym świadczy brak wolnych pokoi w hotelu i miejsc w samolocie. Ale nie zwrócimy pieniędzy. Liczne odwołania dotyczą rzekomo stuprocentowej grzywny nałożonej przez hotel i linię lotniczą. →
Nie raz pisali, dzwonili i prosili o rozwiązanie naszego problemu ze zmianą daty wyjazdu, o zmianę pluskwy, w której nas osiedlili, ale coś do zrobienia... po prostu nas wykopali, a jeśli się spóźnisz chociaż 5 minut za rejestrację przyślą Ci pieniądze, których nie zwrócą i nie wsadzą Cię na następną kolejkę, do widzenia 250 $ - KOMPAS się dusi !!! NIGDY I NIKT z moich znajomych nie wybierze ponownie tego touroperatora, będę pisał wszędzie, aby zdusić Twój rozwój. →
W chwili obecnej w dniu 10.07.2018 około 20 turystów nie jest zakwaterowanych w swoich hotelach, zostali umieszczeni w recepcji hotelu My Home Sky 4* i grożą wyrzuceniem ich na ulicę, jeśli nie będą zadowoleni , czy to normalna usługa? Tureccy gospodarze w hotelu mówią, że kijowskie biuro przestało płacić za ich rezerwacje, a to wszystko dla samych turystów! Przerażenie! Ponadto ich loty z UIA są przesunięte z 03:00 rano na 12:00 po południu. →
Działają szybko, jeśli chodzi o dobór wycieczki według życzeń, terminów i innych upodobań, ALE jak tylko zapłacili za bilet (7 nocy 8 dni), to od razu „niespodziewanie” okazało się, że lot został przesunięty. przylatujemy nie wieczorem tylko następnego dnia rano.Byliśmy też niemile zaskoczeni odlotem. →
Clipper Hotel 2* Lloret de Mar, Costa Brava nie jest odpowiedni dla rodzin (z dziećmi). Zdjęcia hotelu nie odpowiadają faktycznemu stanowi hotelu i pozytywnym opiniom, w tym na Booking.com Do hotelu przychodzą grupy młodych ludzi (czasem nawet „bez dachu”), śpią w dzień, świętują w nocy, krzyczą, piją i narkomani. →
|