Autor:
Data zakupu usługi: 01 wrzesień 2017 Pisemny: 11 wrzesień 2017 |
|
Biuro podróży: Колибрис (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kiedyś to biuro sprzedało nam normalny hotel za odpowiednie pieniądze. Drugi raz był drogi i zadowalający. Za trzecim razem jest drożej niż mogłoby być i były problemy z transferem i przewodnikiem, ale sami wybraliśmy hotel - więc hotel jest dobry, chociaż mogliśmy go wziąć taniej, jak się później dowiedzieliśmy. I tym razem przekroczył wszystkie niewyobrażalne horrory! Kierownik, niejaki Deya, odwiódł mnie od wybranego hotelu, narzucając „ten, który jest lepszy” i droższy niż tysiąc na 2. Tak naprawdę nie pozwoliła mi przeczytać żadnych informacji ani recenzji - szybko poruszyła myszką i mruknęła . Kiedy poprosiłem o zresetowanie linku przez telefon, nie mogła tego zrobić. Wygląda na to, że pierwszy raz w życiu widzi komputer. To, że ten sam hotel w ich agencji jest droższy, tłumaczyła tym, że mają rzekomo wiarygodnego operatora, z którym nie będzie problemów. Hotel został nam sprzedany jako 3*, zapewniając, że był lepszy niż 3*, które wybraliśmy w domu, czytając recenzje i informacje oraz czytając, że to, co wybraliśmy, to makaron z kiełbaskami na śniadanie i problemy z hydrauliką i personelem. W rezultacie hotel, zadeklarowany przez nią jako 3*, okazał się mieć 2*, ale nie osiągnął nawet dwóch. To był włóczęga. Tam wszystko się zepsuło. Lodówka, TV - zepsuta i zabita, piec bardzo brudny, spalony i zardzewiały, prysznic i bojler są zepsute i przewinięte taśmą elektryczną. Wszystko jest brudne. krwawe koce. Wydawało się, że zaraz wyskoczą szczury, pluskwy i karaluchy.
Hotel znajduje się 38 km od lotniska. podwieźli mnie przez 3 godziny!!, wyrzucili mnie na ulicę przed dotarciem do hotelu w nocy i wyjechali. W recepcji nie było nikogo!! Wsadzili mnie w ten nocny koszmar. początkowo powiedzieli, że to nie dla nich i że nikt ich nie uprzedził o moim przybyciu. W hotelu nie ma internetu (wbrew obietnicom managera Colibrisu), ale nie ma też obiecanej kuchenki mikrofalowej. Należy zauważyć, że znajomi, którzy polecieli do tego samego ośrodka tym samym lotem, zostali przywiezieni i osiedlili się na pół godziny, ale zabrali vouchery z innej agencji. Tych. w nocy nie mogłem już wymieniać pieniędzy, jeść ani kontaktować się z nikim. Nie można było skontaktować się z przedstawicielem operatora i kolejnym - po prostu nie odebrał telefonu. tj. udało się skontaktować już w 5. dniu pobytu. W teczce operatora dla turystów, która znajduje się w recepcji, była pusta. Informacje tam nigdy się nie pojawiły - zaglądałem kilka razy dziennie, bo prosiłem administratora, żeby coś tam zostawił, gdyby operator nagle oddzwonił. Już pierwszego wieczoru napisałem do agencji z recepcji innego hotelu, w którym był personel itp. Deya odpowiedział mi, że sami wybraliśmy hotel, poradził mi skontaktować się z operatorem (który nie odbierał telefonu) i zamarł. Piątego dnia udało mi się zadzwonić do przedstawiciela operatora. nalegał na spotkanie, na które się spóźnił i tym samym ukradł mi kolejny wieczór. okazało się, że operator jest generalnie Rosjaninem – tj. przedstawiciel kraju okupującego!. Ten przedstawiciel szczerze się śmiał i szydził. i wyjaśniłem, że zostałem okłamany przez agencję, że nie polecają tego hotelu nikomu, bo jest problematyczny i że nie może być droższy niż ten, który wybrałem początkowo i od którego Dey mnie zniechęcił, ponieważ nie są w ogóle porównywalne.
Przez cały pobyt w pokoju, nie dość, że nigdy nie sprzątali i nie zmieniali ręczników, to nigdy nie wynoszono śmieci z pokoju! Musiałem poprosić o papier toaletowy na jeden dzień, sam kupiłem mydło.
Tych. przerażający hotel z podartymi listwami przypodłogowymi, połamanymi żyrandolami, połamanymi naczyniami, zakrwawionymi kocami, brudny, z owadami bez jedzenia, sprzedali mi więcej niż normalny pokój w normalnym hotelu z jedzeniem! Oszacuj, jakie łapówki otrzymała ta frya!
Nigdy nie zajmuj się tymi oszustami - oszczędź swój czas, nerwy i pieniądze.