Autor:
Data zakupu usługi: 01 czerwiec 2012 Pisemny: 21 czerwiec 2012 |
|
Biuro podróży: Катарина Тур (Winnica) Typ usługi: пакетный тур |
Chcę zostawić recenzję pracy firmy, która wysłała nas na odpoczynek tego lata. Zacznę od nowa. Wyjazd jak zwykle zaplanowano w nagłych wypadkach. Początkowo była pewność, że Turcja będzie krajem, a okres odpoczynku to 10-14 dni (na odpoczynek zabierałem córkę 8 lat, lot nie powinien być długi, a morze powinno być już ciepłe, więc Bułgaria i Egipt zostały natychmiast odrzucone). Data ewentualnego wyjazdu stała się znana na 3 tygodnie przed faktycznym wyjazdem. Strach było liczyć na płonącą – nigdy nie wiadomo, co może się nie udać. Zaczęliśmy szukać trasy. Zwróciłem się do kilku firm (nie podam ich do ogólnego oglądania, żeby nie robić antyreklamy)). Jedną z firm była Katarina-Tour, którą polecili znajomi. Od "Katariny" zaoferowano mi największą liczbę opcji, które pasowały do mojej prośby. Jednocześnie nie oferowali mi tego samego „dokładnie to samo, tylko z przyciskami z masy perłowej”, ale oferowali opcje, z korektami, których potrzebowałem. Nie było na mnie presji typowej dla „sprzedawców” – nie pchali mnie do decyzji o zakupie wycieczki, po prostu wyjaśniali, czy nie zdecydowałem się na wybór i co trzeba poprawić, żebym jeszcze mogła decydować . W zależności od budżetu i terminu wybrałam hotel w pobliżu Alanyi, 3 gwiazdki. Dodam, że nie raz jeździłem na wakacje i rozumiałem, czym mogą się okazać 3 gwiazdki)) Od strony firmy otrzymałem kompletną informację o wycieczce, wszystkie możliwe linki internetowe z opiniami o hotelu, nawet przywieźli mi dokumenty do pracy (!) bo . Nie mogłem znaleźć czasu, aby je odebrać w biurze firmy. Dziewczyny-pracownice "Katariny" są nienagannie grzeczne i poprawne, a co najważniejsze dla mnie obowiązkowe i punktualne w czasie i wykonaniu. Kolejny taki moment. W dniu mojego wyjazdu (5 czerwca) spadła ulewa. Tak więc kierownik Katariny, znając z góry termin wyjazdu z Winnicy, oddzwonił do mnie i powiedział, że lot nie został przełożony i mogę spokojnie jechać na lotnisko bez ryzyka siedzenia tam z dzieckiem, czekając na przesunięty lot! Oczywiście kierownik zapewnił mnie, że w razie najmniejszej potrzeby mogę do niej zadzwonić w każdej chwili! Ale na szczęście taka potrzeba nie zaistniała)
Dalej. Po przyjeździe powitała nas przedstawicielka firmy operatora, sympatyczna dziewczyna o imieniu Nastya, która wyjaśniła, jak będzie kontynuowana komunikacja z firmą. Potem zabrano nas do hoteli, „oddano” hotelowym przewodnikom i rozpoczęły się wakacje :) Kolejny taki moment. Nasz przewodnik hotelowy, nazywa się Perviz, jest najbardziej nieprzyjemną osobą. Kłamał o wycieczkach, czepiał się naszych kobiet…. Myślę, że „Koral”, przez który przejechaliśmy (były reprezentowane przez firmę Odeon w Turcji) nie zna się na „sztuczkach” swojego przedstawiciela, inaczej by zastąpił go dawno temu, tak mi się wydaje. Cóż, to już nie leży w kompetencjach "Katariny" :) Po powrocie z wakacji nasz manager z "Katariny" napisał do mnie maila i zapytał jak odpoczęliśmy i czy wszystko było w porządku, zapytał, czy hotel koresponduje do opisu itp. . I był to dla mnie również znak profesjonalizmu firmy!
Moja córka i ja jesteśmy wdzięczni "Katarinie" za wakacje, które nie były zepsute przez nakładki i nieporozumienia :) I na pewno zwrócimy się do nich, gdy będziemy planować zimowy wyjazd!