Autor:
Data zakupu usługi: 27 marta 2012 Pisemny: 27 marta 2012 |
|
Biuro podróży: Карпаччо (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Poziom usług nie jest dobry. Umówiliśmy się, że rezerwujemy wycieczkę, zapisaliśmy szczegóły w liście, plus zadzwoniliśmy ponownie (o ile znam rosyjskie „tak, dobrze” – odpowiedź brzmi tak). Przyjechałem w 2 godziny, uprzedziłem o godzinie przyjazdu do biura z góry, podczas gdy się spieszyłem, wpadłem w korek, ale mimo wszystko udało się - i mówią mi "och, już sprzedany ..."
Wcześniej odbyli od nich wycieczkę, z wyjątkiem drobiazgów, wszystko poszło mniej więcej. To znaczy ich klienci. Wyjaśniłem sytuację ludziom: te daty były potrzebne, bo. Wyjeżdżam do pracy do innego kraju i chciałem spędzić kilka dni z żoną. Tak naprawdę nie chcieli Egiptu, ale musiałem się tam zatrzymać, potem długo nie mogli znaleźć hotelu ... A potem przychodzę, po spędzeniu tylu czasu, i mówią mi „Spójrzmy na inne hotele, inne terminy, są dobre opcje.. ...". Ale nie wybrałem właśnie tego! Prawdopodobnie czytam recenzje i to nie na jednym zasobie, ale na kilku, ponieważ jest wiele niuansów i pewnych wymagań, szczególnie przy wyborze Egiptu.
I jeszcze jedno: naprawdę nie podobał mi się chamski ton komunikacji. Menedżerki, kobiety około 40, uważają, że mogą nawet podnieść swój ton, do mojej dość logicznej uwagi na temat porozumień, których należy przestrzegać. W czym ja z kolei byłem całkiem uprzejmy. Oto jak kierownik zareagował na moją uwagę (półkrzyk): „Tak, generalnie rezerwujemy tylko wtedy, gdy przynoszą pieniądze!”.
To jest głupota. Na konkurencyjnym rynku tak to nie działa. Więc moja rada to: Carpaccio - nie!
Ci menedżerowie mogą nie tylko podnieść swój ton, ale także nazwać je bardzo brzydkimi słowami. Nie wiedzą, jak właściwie się komunikować. Nieco to - od razu wzrost głosu, niegrzeczność, krzyk!!!
Эти менеджеры не только могут повысить тон, но и обозвать очень даже некрасивыми словами. Общаться нормально не умеют. Чуть что - сразу повышение голоса, хамство, крик!!!
...a czy na pewno tak się właśnie stało ???...
...czy jest w tych emocjach chęć do myślenia życzeniowego???...
…а Вы уверены, что так именно и было???…
…или в этих эмоциях присутствует стремление выдать желаемое за действительное???…
Przypadkowo zobaczyłem tę recenzję. I zdziwiłem się, że turysta nie wiedział, że w turystyce nie rezerwuje bez przedpłaty, a im bliżej daty wyjazdu, tym dłużej powinien. Są wyjątki, ale nigdy takiego nie doświadczyłem.
Случайно увидела данный отзыв. И удивилась, тому, что турист не знал, что в туризме не бронируют без предоплаты и чем ближе дата вылета, тем она должна быть больше. Исключения бывают, но я никогда на такое не попадала.
Gamno a nie firma. Jeśli chcesz normalnego związku, udaj się do innych biur.
Гамно а не фирма. Хотите нормального отношения - идите в другие конторы.