Autor:
Data zakupu usługi: 27 czerwiec 2018 Pisemny: 02 lipiec 2018 |
|
Biuro podróży: Каприз туриста (Charków) Typ usługi: другие услуги |
Recenzja o firmie turystycznej „Caprice Tourist”. Mój mąż i ja jesteśmy dalecy od kapryśnych turystów, a znając „kuchnię” firm turystycznych, możemy przymknąć oczy na wiele rzeczy. Ale nie było naszym kaprysem jechać za resztą z Kirillovki do Charkowa starym neoplanem, na ostatnią piątkę, gdzie siedzenia się nie rozkładają, w towarzystwie pary z ciężarną dziewczyną i mężczyzną, czyli wszystkie 5 miejsc było zajętych.
Rano przed wyjazdem, telefonicznie zostaliśmy zapewnieni, że jemy w tym samym pociągu, w tym samym autobusie i w tych samych miejscach, przy lądowaniu okazuje się, że to szokująca wiadomość, towarzyszący ludzie robią bardzo teatralną pytającą minę i kręcą głowami, mówiąc, że nie są w granicach, a miejsca zajęli ci, którzy już wyjechali z Charkowa w porze lunchu, dzwonimy, 4 minuty dialogu o niczym i po prostu rozłączają się, bez jasnych wyjaśnień.
Po 2 godzinach podróży ciężarna dziewczyna zachoruje, znajdują przed nią miejsce, zostają 4 osoby, które nauczyły się wszystkich pozycji jogi autobusowej, z żalem zasypiam na pół na mężu, o godzinie 2 rano autobus zaczyna jechać po bardzo nierównej drodze iz dużą prędkością, a ja zachorowałem 3 razy w życiu, kto wie, zrozumie, co to za „haj”.
Byliśmy w Charkowie o 4.30 nad ranem, dzięki kierowcom pospieszyliśmy więc pośpieszyliśmy.
Miałem zawroty głowy i nudności przez kolejne 3 godziny po autobusie.
Pytanie brzmi, ile biuro podróży wzbogaciło się na tych 5 miejscach i kiedy będzie brany pod uwagę ludzki komfort? Kiedy będzie cenione zdrowie i bezpieczeństwo ludzi?
Oczywiście sytuacja nie jest nowa i jest mało prawdopodobne, że gdzieś się zmieni, a szkoda.