Autor:
Data zakupu usługi: 09 sierpień 2018 Pisemny: 06 wrzesień 2018 |
|
Biuro podróży: КОТЭ (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Dzień dobry! Udało nam się jednak pojechać w trasę, choć nie 07,08,18, ale dwa dni później 09,08,18, bo jak teraz rozumiem, nie chce mi się dużo pisać ani narzekać, ale nadal Chcę, aby sytuacja, która spotkała nas na trasie, nie powtórzyła się z nikim innym. Powiedzcie mi, drodzy przedstawiciele firmy, dyrektorzy, jak możecie wypuścić zepsuty autobus początkowo na lot z żywymi ludźmi, macie wielkie szczęście, że nie spadł na przepustkę i nie zrujnował ludziom żyje, zrozum, że trzeba oszczędzać nie na ludziach, jak to możliwe bez przeglądu technicznego, żeby wypuścić zepsuty autobus na tak długiej trasie, gdzie nie działała klimatyzacja, generalnie milczę o szybach, to autobus turystyczny, więc dlaczego wszystkie szyby w nim są zaklejone folią, z której to nie tak, że nic nie widać, tylko oczy po prostu zaczynają strasznie boleć , ale to drobiazgi w porównaniu do tego, że autobus ciągle się psuł i my cudem dotarliśmy na Ukrainę, wszyscy się modlili, naprawienie zajęło dużo czasu, nie zdążyliśmy udać się do źródła św Nino, jestem wierzący i po to pojechałem na waszą wycieczkę, nie dotarliśmy po prostu stanąłem na środku pola i upiłem się, ale naprawdę zrekompensowali nam wino, tym samym próbując odwrócić uwagę od problemów, szkoda, że na Ukrainie nie ma dobrego serwisu, wszyscy starają się zarobić, ale jednocześnie czas, którego nie podaję ton powiązanych usług. Prosimy o usunięcie autobusu o numerze 9990 z lotu, powinien on zostać wyrzucony dawno temu i spisany z bilansu firmy. Dziękuję, mam nadzieję, że w przyszłości nie będziecie ryzykować życia ludzi, dobrze, że dobrze się kończy, ale na razie.