Recenzja biura podróży КОТЭ (Kijów)

Nie odpoczywaj turysta :(

Autor:
Data zakupu usługi: 08 sierpień 2018
Pisemny: 02 wrzesień 2018
4.0
Biuro podróży: КОТЭ (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур, отель, авиаперелёт

Cześć! Mogła milczeć, ale to nie poprawiłoby spraw firmy. Jestem Anna. Gruzja jest piękna w sierpniu.

W "Kote" interesowała mnie zamyślenie każdego dnia z opisem krok po kroku i zgodziłam się na to. W firmie ogłoszono, że uczestnik spotkania, Katerina, opowie wszystko; WSKAZÓWKA: dowiedz się wszystkiego od firmy (Katerina będzie miała DUŻO ludzi takich jak Ty, ~28 osób w różnych częściach miasta, opowie Ci o tym, dlatego nie weźmie na siebie dużej odpowiedzialności: zapomnij o której hotel do osiedlenia się (okazało się to ARCHIWUM, bo auto dowiozło nas na dworzec z Tbilisi do Batumi późno, z nieautoryzowaną prędkością, NA SPOTKANIE, co nie wpłynęło na resztę: (prawda!), czas trwania wycieczki, terminowe wyrażenie, ile wycieczka została zadeklarowana (do przygotowania!)

Spotkanie Katerina. DO 24/7 - cóż, oooochen przesadzone, BARDZO!

Na pierwszej zamówionej wycieczce wysłano nas do niewłaściwego regionu Gruzji, przygotowaliśmy się, odpowiednio ubraliśmy i deklarowany czas został wydłużony. Dlatego:

Cały czas musiałem dowiadywać się o początku wycieczki, czasie jej trwania (chcieli zaplanować wieczory z wyprzedzeniem) - odpowiedzi nadeszły (nie kupiliśmy lokalnej karty telefonicznej) NIE NATYCHMIAST i nie do końca. Cały czas byli spięci. E-mailem zadali pytanie „Kote” do Kijowa, po czym przekierowali do Kateriny.

REKOMENDACJA: 1) określić punkty deklarowane w wycieczkach – czy NAPRAWDĘ będzie to, co deklaruje się do zwiedzania; 2) gdzie i w jakiej wysokości będą dopłaty; 3) w których wycieczki są wliczone jedzenie (abyś zatroszczył się o to z wyprzedzeniem lub przynajmniej zrozumiał, ile wycieczka będzie NAPRAWDĘ kosztować).

Kraj jest cudowny. Mały, ale kolorowy. A moje wakacje były cudowne, bo. Do krainy marzeń poleciałam w 2018 roku. Mam szczerą nadzieję, że dzięki moim słowom biuro podróży będzie pracowało nad profesjonalizmem swoich pracowników i doskonaliło się. Dziękuję Katerinie za rekomendacje: *Jak zachowywać się z Panami, *za wysłuchanie mojego komentarza na temat jej pracy, *za odpowiedzi, które udzieliła trochę w złym czasie, ale udzieliła :)

Proszę biuro podróży, aby dowiedziało się od turystów, jak poszła reszta i czy w ogóle turyści polecieli do domu!

Cała komunikacja i katharsis! ;)