Autor:
Data zakupu usługi: 08 sierpień 2011 Pisemny: 12 sierpień 2011 |
|
Biuro podróży: Ирис (Donieck) Typ usługi: экскурсионный тур |
Zgłosiłem się do biura podróży „Iris” z zamiarem odwiedzenia wyspy Chortytsya. Wyjazd zaplanowano na 13.08.2011. Na prośbę kierownika firmy wpłaciła zaliczkę w dniu 08.08.2011r. Pracownicy agencji zapewnili mnie o rzetelności swojej firmy i jakości świadczonych usług. Niestety wszystko okazało się dalekie od tak różowego, jak im powiedziano.
11.08.2011 Alena, kierownik firmy, potwierdziła datę i godzinę wyjazdu. 12.08.2011 o godzinie 12.00 zadzwonił telefon i przedstawiciel tej firmy powiedział, że wyjazd nie odbędzie się i został przełożony na 2 tygodnie. Biorąc pod uwagę, że organizowałem wyjazd dla siebie i moich znajomych z okazji urodzin, delikatnie mówiąc, byłem zdenerwowany i poprosiłem o zwrot zaliczki. Obiecali. Ale po 5 minutach telefon z „instrukcją” odbioru pieniędzy w ciągu 5-6 dni. Na moje pytanie: „Dlaczego?”. Odpowiedź: „Nie możemy dziś dostać pieniędzy z banku. A kiedy możemy – nie wiemy” i długa historia opisująca złożoność procesu. Dokonam rezerwacji, że pracuję jako księgowy, a procedurę uzyskania gotówki w banku znam z pierwszej ręki. Na moje zastrzeżenia, że to wszystko są wymówki, niezrozumiałe odpowiedzi.
Wniosek: zepsuty nastrój, w rezultacie niezorganizowana uroczystość urodzinowa, nie wiadomo ile „straconych” pieniędzy i lekceważący stosunek do swoich klientów.