Autor:
Data zakupu usługi: 28 sierpień 2012 Pisemny: 19 wrzesień 2013 |
|
Biuro podróży: Ильтур (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wyrażenie „Dziękuję za PRZEŻYCIE” naprawdę odnosi się do tego biura podróży. Dokładnie rok temu pojechałam z mężem i dwójką dzieci na wakacje do Bułgarii. Każdy, kto z nami podróżował, kupował bilet od różnych touroperatorów, ale w końcu każdy miał pakiet dokumentów z ILTUR. W drodze do Bułgarii około 5 rano (również na terenie Rumunii) mieliśmy wypadek - kierowca zasnął i 2 piętro. autobus z 76 pasażerami przewrócił się do rowu. Najbardziej ucierpiała kobieta w średnim wieku, a kontaktując się z miejscowym szpitalem, okazało się, że nie mamy umów ubezpieczeniowych jako takich, a pod ich pozorem wszyscy dostaliśmy tylko „dodatki do umów”, które oczywiście były nieważne bez samych umów ubezpieczeniowych. A co najważniejsze, większość ludzi była tak oszukana, że odkryto to dopiero po wypadku. W jakiś sposób wszyscy, którzy pozostaliśmy innym autobusem partnera wycieczki BALKAN TOUR (na który czekaliśmy w słońcu na otwartym polu przez 15 godzin), zabrano nas do Bułgarii. Jaki może być odpoczynek, jeśli nerwy są splątane, horror tego, co zostało przeniesione, ciągle nawiedza. Ale jaki horror nas czekał, gdy zobaczyliśmy autobus, który miał nas zabrać z powrotem. Nie autobus, ale SARABAN. Przywieźliśmy też 2 rodziny, które razem z nami uległy wypadkowi po drodze. Ich morale nie było lepsze. Nikt nie wziął pod uwagę tego, że po drodze poprosiliśmy kierowcę, aby takim sharabikem nie przejeżdżał więcej niż 80-90 km. Kierowca generalnie powiedział, że słyszał o tym wypadku - "Wystarczy pomyśleć, że autobus trochę się przewrócił". Na załamaniu nerwów, modląc się przez całą noc, dzięki Bogu przejechaliśmy przez Bułgarię i Rumunię, ale niedaleko Chocimia, obwód chmielnicki, pękło koło w autobusie w ruchu i znowu ucierpiał pełny autobus ludzi, ale mieliśmy szczęście byliśmy „na włosku” po poważnym wypadku. Moja rodzina i ja nie wsiadaliśmy już do tego autobusu, ale reszta pasażerów, nie formalnie, ale naprawdę, z głębi serca życzyła sobie DOBREGO SPOSOBU. NIGDY nie pójdę z ILTUR i zamówię piąty. . . . , dziesiąty, żeby się nie kontaktować. Przy wyborze dowolnych voucherów kieruję się wyłącznie rekomendacjami z forum