Autor:
Data zakupu usługi: 22 październik 2013 Pisemny: 21 styczeń 2014 |
|
Biuro podróży: Ганеша тревел Групп (Symferopol) Typ usługi: пакетный тур |
Na początku października 2013 zacząłem szukać wyjazdu na narty do Bułgarii, Borowca. Poprzez formularz wyszukiwania na stronie TURNE.COM polecono mi biuro podróży „GANESH TRAVEL GROUP” w Symferopolu. Przeczytałem recenzje i postanowiłem je sprawdzić. Po telefonach i mailach dotarłem do biura firmy.
20.10.2013 zarezerwowałam wycieczkę do Borowca, zamówiłam i zapłaciłam za 2 pokoje standardowe w Hotelu Iglika od 28.12 do 04.01.14. Z kierownikiem firmy Ganesha Travel w Symferopolu, Romanem, dokładnie omówiliśmy kategorię pokoju, ponieważ Byłam już w tym hotelu, podobały mi się pokoje standardowe i zarezerwowałam je na
dla siebie, żony i córki z zięciem i rocznym dzieckiem. Za wszystko zapłaciłem w dniu rezerwacji 22.10.13, a po wpłacie głównej kierownik oddzwonił i powiedział, że jedna wycieczka jest potwierdzona, a za drugą trzeba zapłacić 50 euro, bo. kategoria pokoju jest wyższa niż zarezerwowana. Zapłaciłem dodatkowo. Nie otrzymałem żadnej Umowy o świadczenie usług turystycznych oraz czeku do zapłaty. Przez dwa miesiące dzwoniłem do agencji Romana i pytałem, kiedy przyjdą nasze dokumenty na wycieczkę.
Dokumenty informacyjne wysłano do mnie prawie w dniu wyjazdu, bo. polecieliśmy z Krymu do Kijowa 27-go, a trasa była od 28-go.
I tak dotarliśmy do Sofii. Przywitała nas nasza przewodniczka Rusitsa, przywieziona do hotelu.
I nagle podczas rozliczenia pojawia się dla mnie jakiś niezrozumiały problem,
administratorka próbuje wyjaśnić coś przewodnikowi po bułgarsku, a ona wychodzi, gdy tylko otrzymamy klucze do pokoi. A co ja widzę???? Jesteśmy zakwaterowani w 2 pokojach ekonomicznych, dobrze, bardzo ekonomicznych !!!!! Wielkość pokoju jest mniejsza od tego mniejszego, a w łazience zamiast kabiny prysznicowej jest dziura w podłodze, drzwi wejściowe praktycznie biją o muszlę klozetową!
Nawet nie zacząłem wkładać rzeczy do tych pokoi, bo wiem, które pokoje zarezerwowałem i za które zapłaciłem. Natychmiast wykręciłem numer mojego touroperatora, go tam nie było, ale rozmawiałem z innym kierownikiem i wyjaśniłem sytuację. W efekcie po dwóch godzinach stania w recepcji i dopłacie 280 lewów - 140 euro, w końcu dostaliśmy 2 pokoje na parterze przy lobby barze, ale już byliśmy z tego zadowoleni. , bo nadszedł czas na odpoczynek małego dziecka po przeprowadzce.
Chcę zapytać - czyja to wina, że wycieczka, opłacona na początku października, była praktycznie zrujnowana. Kto przeoczył, że na kuponie, który został zarezerwowany i opłacony, wpisano niewłaściwe kategorie pokoi? Po co mam błagać odźwiernego na miejscu, żeby nas wyprowadził z okropnego, brudnego, małego pokoju, z dziurą w podłodze zamiast prysznica, którego nie zamówiliśmy, dopłacając za to 140 euro? Dlaczego poprosiłem kierownika Ganesha o arkusz informacyjny, vouchery itp. na 2 miesiące, a otrzymawszy je dzień przed wyjazdem, nie byłbym w stanie nic zrobić nawet na Ukrainie i przebrać się?
A po przylocie na lotnisko w Sofii okazało się, że dziecko nie zostało zarejestrowane na lot pod własnym nazwiskiem, ale pod zupełnie innym! Andrey MAKSIMOV poleciał z nami do Bułgarii w wieku 1,3 roku, a KAPUSTIN odlatuje! Dobrze, że mieliśmy ze sobą dokumenty wjazdowe! Po czterdziestu minutach postępowania, dopłacając 60 euro za ponowną rejestrację biletu, w końcu polecieliśmy do domu.
Po przyjeździe skontaktowałem się z biurem podróży Romanem Rekhlitsky i miał czelność powiedzieć mi, że ich turyści często kupują tanie pokoje i dopłacają na miejscu za najlepsze kategorie pokoi, ponieważ. jest tańsze ! A jednak okazuje się, że ta firma TUI rzuca swoich turystów! Wystawiłem wszystkie czeki na dopłaty, ale rzeczy nadal tam są! Na wszystkie nasze pytania, jak to się mogło stać, odpowiedział – nie wiem!
Drodzy turyści! Sprawdź pieniądze bez wychodzenia z kasy! Nie zajmuj się podejrzanymi firmami! A dyrektor GANESHI YUNUSOVA Elvira Iskanderovna nawet nie opuściła swojego biura, kiedy przybyłem do biura firmy! Pieniądze już dostała, po co wygłupiać się z niezadowolonymi turystami?!
Allah! Przeczytałem twoją recenzję i jestem po prostu zdumiony. Korzystałem z tej firmy wielokrotnie. Osobiście znam Romana, mojego faworyta i Elvirę. Nigdy żadnych przebić. Przykro mi, że miałeś złe doświadczenia. Rozumiem Cię jako mamę: kiedy nadejdzie czas na odpoczynek dziecka, a Ty też jesteś zmęczona drogą, to nie ma czasu na atak zabawy i radości. Ale droga jest drogą i zawsze mogą powstać nieprzewidziane okoliczności. Również podróżowanie z rocznym dzieckiem jest zawsze ryzykowne i stresujące. Ganesha nie ma z tym nic wspólnego. O zameldowaniu się w hotelu - to częsty żart w recepcji hotelu. Aby wyciągnąć z ciebie pieniądze. Poza tym widać było, że jesteś podekscytowany i z dzieckiem oddasz pieniądze na szybkie zamieszkanie w pokoju z wyższą klasą. Gdybyś niesłusznie otrzymał resztę w bułgarskiej kawiarni, czy obwiniałbyś biuro podróży? A może nadal jest to kwestia Twojej nieuwagi i zdolności przyciągnięcia do siebie oszustów? Życzę Ci się uspokoić i pamiętać tylko o tym, co dobre. Życzę wspaniałych podróży, zdrowia maleństwu i pomyślności całej rodzinie. Kocham GANESZ!
Алла! Прочитала Ваш отзыв и просто поражена. Я многократно пользуюсь услугами этой компании. Лично знаю и Романа, кстати, мой любимчик, и Эльвиру. Никогда никаких проколов. Жаль, что у Вас были неприятные приключения. Понимаю вас, как мать: когда малышу пора отдохнуть, а Вы еще и устали с дороги, то не до приступа веселья и радости. Но дорога-это дорога и всегда могут возникнуть непредвиденные обстоятельства. Также, путешествие с годовалым малышом - это всегда риск и нервное напряжение. Ганеша тут ни при чем. Про заселение в отель - это частый прикол на рецепции отеля. Чтобы выбить с Вас деньги. Тем более было видно, что Вы взволнованы и с малышом отдадите любые деньги за скорейшее заселение в номер классом повыше. Если бы Вам неправильно дали сдачу в болгарском кафе, Вы бы обвиняли в этом турфирму? Или все же дело в Вашей невнимательности и умении привлечь к себе мошенников? Желаю Вам успокоиться и вспоминать только хорошее. Замечательных вам путешествий, здоровья малышу и процветания всей Вашей семье. Люблю ГАНЕШУ!
Aha, a w Moskwie miałem zaszczyt wyjechać stąd, nigdy więcej i za nic !!! Myślę, że to Tui
Ой, а я в Москве имела честь от тут поехать, больше никогда и ни за что!!! Думаю дело в Туи((((
A w Tui podniosła wszystkim uszy na nieprzewidziany indywidualny transfer. Hiszpański Tui za wszystko obwiniał Moskwę, a w Moskwie Hiszpana. Nawet nie dostałem przeprosin od Tui. Podróżowałem z dzieckiem i po prostu nas nie spotkałem. Sto euro za taksówkę zostało zwrócone po wielu kłopotach i reklamacji, którą napisałem do operatora. Na szczęście firma przeprosiła operatora
И в туи подняла на уши всех за непредомтавленный индивидуальный трансфер. Испанский Туи валил все на московский а в Москве соответственно на испанский. От туи я даже извинений не получила . Путешествовала с ребенком и просто не встретили нас. Сто евро за такси вернули после долгих нервотрепок и написанной мною оператору претензии. Благо фирма извинилась за оператора