Recenzja biura podróży Ганеша тревел Групп (Symferopol)

Nieodpowiedzialność!

Autor:
Data zakupu usługi: 22 październik 2013
Pisemny: 21 styczeń 2014
1.0
Biuro podróży: Ганеша тревел Групп (Symferopol)
Typ usługi: пакетный тур

Na początku października 2013 zacząłem szukać wyjazdu na narty do Bułgarii, Borowca. Poprzez formularz wyszukiwania na stronie TURNE.COM polecono mi biuro podróży „GANESH TRAVEL GROUP” w Symferopolu. Przeczytałem recenzje i postanowiłem je sprawdzić. Po telefonach i mailach dotarłem do biura firmy.

20.10.2013 zarezerwowałam wycieczkę do Borowca, zamówiłam i zapłaciłam za 2 pokoje standardowe w Hotelu Iglika od 28.12 do 04.01.14. Z kierownikiem firmy Ganesha Travel w Symferopolu, Romanem, dokładnie omówiliśmy kategorię pokoju, ponieważ Byłam już w tym hotelu, podobały mi się pokoje standardowe i zarezerwowałam je na

dla siebie, żony i córki z zięciem i rocznym dzieckiem. Za wszystko zapłaciłem w dniu rezerwacji 22.10.13, a po wpłacie głównej kierownik oddzwonił i powiedział, że jedna wycieczka jest potwierdzona, a za drugą trzeba zapłacić 50 euro, bo. kategoria pokoju jest wyższa niż zarezerwowana. Zapłaciłem dodatkowo. Nie otrzymałem żadnej Umowy o świadczenie usług turystycznych oraz czeku do zapłaty. Przez dwa miesiące dzwoniłem do agencji Romana i pytałem, kiedy przyjdą nasze dokumenty na wycieczkę.

Dokumenty informacyjne wysłano do mnie prawie w dniu wyjazdu, bo. polecieliśmy z Krymu do Kijowa 27-go, a trasa była od 28-go.

I tak dotarliśmy do Sofii. Przywitała nas nasza przewodniczka Rusitsa, przywieziona do hotelu.

I nagle podczas rozliczenia pojawia się dla mnie jakiś niezrozumiały problem,

administratorka próbuje wyjaśnić coś przewodnikowi po bułgarsku, a ona wychodzi, gdy tylko otrzymamy klucze do pokoi. A co ja widzę???? Jesteśmy zakwaterowani w 2 pokojach ekonomicznych, dobrze, bardzo ekonomicznych !!!!! Wielkość pokoju jest mniejsza od tego mniejszego, a w łazience zamiast kabiny prysznicowej jest dziura w podłodze, drzwi wejściowe praktycznie biją o muszlę klozetową!

Nawet nie zacząłem wkładać rzeczy do tych pokoi, bo wiem, które pokoje zarezerwowałem i za które zapłaciłem. Natychmiast wykręciłem numer mojego touroperatora, go tam nie było, ale rozmawiałem z innym kierownikiem i wyjaśniłem sytuację. W efekcie po dwóch godzinach stania w recepcji i dopłacie 280 lewów - 140 euro, w końcu dostaliśmy 2 pokoje na parterze przy lobby barze, ale już byliśmy z tego zadowoleni. , bo nadszedł czas na odpoczynek małego dziecka po przeprowadzce.

Chcę zapytać - czyja to wina, że ​​wycieczka, opłacona na początku października, była praktycznie zrujnowana. Kto przeoczył, że na kuponie, który został zarezerwowany i opłacony, wpisano niewłaściwe kategorie pokoi? Po co mam błagać odźwiernego na miejscu, żeby nas wyprowadził z okropnego, brudnego, małego pokoju, z dziurą w podłodze zamiast prysznica, którego nie zamówiliśmy, dopłacając za to 140 euro? Dlaczego poprosiłem kierownika Ganesha o arkusz informacyjny, vouchery itp. na 2 miesiące, a otrzymawszy je dzień przed wyjazdem, nie byłbym w stanie nic zrobić nawet na Ukrainie i przebrać się?

A po przylocie na lotnisko w Sofii okazało się, że dziecko nie zostało zarejestrowane na lot pod własnym nazwiskiem, ale pod zupełnie innym! Andrey MAKSIMOV poleciał z nami do Bułgarii w wieku 1,3 roku, a KAPUSTIN odlatuje! Dobrze, że mieliśmy ze sobą dokumenty wjazdowe! Po czterdziestu minutach postępowania, dopłacając 60 euro za ponowną rejestrację biletu, w końcu polecieliśmy do domu.

Po przyjeździe skontaktowałem się z biurem podróży Romanem Rekhlitsky i miał czelność powiedzieć mi, że ich turyści często kupują tanie pokoje i dopłacają na miejscu za najlepsze kategorie pokoi, ponieważ. jest tańsze ! A jednak okazuje się, że ta firma TUI rzuca swoich turystów! Wystawiłem wszystkie czeki na dopłaty, ale rzeczy nadal tam są! Na wszystkie nasze pytania, jak to się mogło stać, odpowiedział – nie wiem!

Drodzy turyści! Sprawdź pieniądze bez wychodzenia z kasy! Nie zajmuj się podejrzanymi firmami! A dyrektor GANESHI YUNUSOVA Elvira Iskanderovna nawet nie opuściła swojego biura, kiedy przybyłem do biura firmy! Pieniądze już dostała, po co wygłupiać się z niezadowolonymi turystami?!