Recenzja biura podróży Гал-Круиз (Lwów)

wszystko drogą morską do Hiszpanii

Autor:
Data zakupu usługi: 07 wrzesień 2013
Pisemny: 30 wrzesień 2013
3.0
Biuro podróży: Гал-Круиз (Lwów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Po raz pierwszy wybraliśmy się z Gal-cruise na wycieczkę autokarową „All at Sea to Spain” we wrześniu – doradzało nam nasze biuro podróży, nie znając osobiście tej firmy. Pierwsza nieudana podróż w ciągu ostatnich ponad 10 lat - firma szalenie obrzydliwa - we wszystkim oszukuje swoich klientów - wszystko zaczęło się od samego początku - od bardzo starego i niezbyt wygodnego autobusu - włączyli tylko klimatyzator gdy temperatura w kabinie dochodziła do 30-32 st. podczas gdy było głośno, jak silniki samolotu sąsiada nie było słychać, od takiego hałasu głowa zaczęła boleć po 10 minutach, telewizory w kabinie były stale wyłączone, odłożył słuchawkę i nie można było oglądać filmów. Firma odbiera niemą eskortę - przez całą drogę milczał, nic nie mówił, wypowiadał tylko zwroty typu "przygotuj pieniądze na wycieczki", Zaraz po wejściu do autobusu na dworcu Lwowskim ogłosili radykalną zmianę na całej trasie i program, zamiast obiecanego hiszpańskiego kurortu Costa Bravons czeka na przydrożny hotel przy linii kolejowej w mieście portowym. Tarago (a nie miejscowość wypoczynkowa) - wakacje okazały się prawie na dworcu - pociągi kursowały regularnie i, jak się wydawało, przez nasze pokoje. Po drodze minęliśmy wszystko, co można było odwiedzić po drodze - Girona, Figueres, a następnie po przyjeździe zaproponowano nam odwiedzenie tych samych miast, które mijaliśmy, ale za opłatą 55 euro. Koszt wszystkich wycieczek firmy 2-3 razy przewyższał rzeczywisty, np. wycieczka do Walencji zwykłym autobusem turystycznym z rosyjskojęzycznym przewodnikiem kosztuje 24 euro, a firma sprzedała za 45 euro, wycieczka do Muzeum Dali i Girony kosztuje 34 euro, a firma kosztuje 55 euro, wycieczka z przewodnikiem do Montserrat kosztuje 21 euro, a firma 40 euro - i tak dalej. Najbardziej niesamowite i bezczelne jest to, że jeśli zapłaciłeś za wycieczkę, ale z jakiegoś powodu nie mogłeś pojechać, na przykład zachorowałeś, firma nie zwraca Ci pieniędzy!Ale nie ostrzegają Cię o tym z góry . Więc firma zgarnęła moje 70 euro. To jest taka głupota. Nie dbają o swoją reputację, najważniejsze jest to, aby jak najwięcej oszukiwać swoich klientów, aby już nigdy z nimi nie pojechali. Obrzydliwa firma, obrzydliwa obsługa, obrzydliwy autobus, obrzydliwe hotele, szczerze życzę im bankructwa i opuszczenia rynku turystycznego, a każdemu, kto jeździ na wycieczki autobusowe, unikaj tej firmy i nigdy z nimi nie podróżuj. Wszystko zostanie zrujnowane.