Autor:
Data zakupu usługi: 06 sierpień 2016 Pisemny: 19 sierpień 2016 |
|
Biuro podróży: Гал-Круиз (Lwów) Typ usługi: другие услуги |
16-18 sierpnia 2016 musiał zostać klientem „Gal Cruise”. Wracaliśmy z wakacji w Grecji. Dostaliśmy autobus Neoplan o numerze BC8345EA, który przyjechał do Grecji z uszkodzonym klimatyzatorem. Autobus był znacznie węższy niż ten, którym pojechaliśmy na wakacje. Nogi nie miały dokąd pójść, więc były bardzo spuchnięte. 30-letni pobyt w autobusie na trasie 1600 km w letnim upale przy 100% zapełnieniu stał się prawdziwym utrudnieniem. A wśród pasażerów były dzieci i osoby starsze. Nie otrzymaliśmy żadnych przeprosin od osoby towarzyszącej, ani nie otrzymaliśmy żadnych wyjaśnień zaistniałej sytuacji. Ponadto bezczelnie zignorował petycję zbiorową podpisaną przez 26 osób (bez dzieci) i przestał podawać na koniec podróży długość i lokalizację postojów.
Ponadto o 2 nad ranem na obrzeżach Iwano-Frankiwska wysadzono trzech pasażerów z bagażem, w tym 92-letnią kobietę, która musiała jechać do Rachowa. Można było je dostarczyć na stację kolejową. Wszystko to wskazuje na chamskie podejście do klientów, którzy płacą dużo pieniędzy za świadczone usługi, jeśli można to tak nazwać. Jest to raczej zapłata za znęcanie się nad tobą. Wyjdź coś takiego jak masochizm. Uważam, że tacy operatorzy powinni być ukarani cofaniem licencji i przekazywaniem ich do transportu ludzi do prac terenowych na terenie powiatu. Szkoda, że Gal Cruise, regularnie odwiedzając Europę, nie nauczył się europejskiego podejścia do swojej pracy i do swoich klientów. Ta podróż zniwelowała wszystkie pozytywy zdobyte podczas wakacji i chciałabym o tym zapomnieć jak o strasznym śnie, ale oburzenie skłania mnie do pisania tych linijek i ostrzegania innych przed podobnymi firmami.
Gdyby „Gal Cruise” szanował ludzi i dbał o swoją reputację, musiałby osobiście przeprosić pasażera, nie mówiąc już o odszkodowaniu materialnym za nadużycia moralne i fizyczne.