Autor:
Data zakupu usługi: 10 sierpień 2017 Pisemny: 22 sierpień 2017 |
|
Biuro podróży: Відпочинок на всі 100% (Charków) Typ usługi: экскурсионный тур |
Kupiłem wycieczkę na Zakarpacie dla 2 osób.
Za bilety przedziałowe zapłaciłam 1000 UAH z góry, ponieważ mój mąż jest obywatelem innego kraju i chciałam zapewnić jak najbardziej komfortowe warunki podróży.
Dzień przed wyjazdem agencja dała mi bilety tylko do Lwowa i kazała odebrać bilety powrotne we Lwowie od przewodnika.Po przyjeździe do Lwowa, gdy zapytałem przewodnika o bilety, wybałuszyła mi oczy i powiedziała że nie miała pojęcia, niż mówię.
Potem wszyscy pojechaliśmy z grupą na Zakarpacie i z wielu powodów nie było już możliwości wezwania agenta. Pomyśleliśmy, że rozwiążemy ten problem po przyjeździe do Lwowa
W dniu wyjazdu ze Lwowa do Charkowa (wyjazd o 17-40) dzwonię do agencji o 10 rano i spokojnie pytam gdzie, od kogo i kiedy mogę odebrać bilety. Kierownik zapytał moje pełne imię i nazwisko oraz datę urodzenia i powiedział, że przed 13-00 wyśle je przez Viber i natychmiast do mnie oddzwoni. Czas na zegarze wynosił chyba 11-40, postanowiłem nie czekać na odpowiedź i czekać tak długo i zadzwoniłem do agencji, aby dowiedzieć się, dlaczego tak długo trwa resetowanie 2 zdjęć przez Viber. Odebrał mi już inny menedżer, który ponownie zaczął pytać o moje imię i nazwisko oraz datę urodzenia. Rozmawialiśmy, a kierownik powiedział, że wkrótce do mnie oddzwonią. Generalnie dzwoniłam do nich chyba 4-5 razy, aż do momentu, gdy zorientowałam się, że do odjazdu pociągu zostały niecałe 3 godziny i trzeba coś zrobić, bo wiza męża była otwarta jeszcze 2 dni. Oznacza to, że jej mąż mógł już mieć poważne problemy z ukraińską ambasadą.
O 14:00 ponownie dzwonię do agencji i kiedy pytają mnie o nazwisko i rok urodzenia 5 lub 6 razy, jestem, jak to mówią, „zabrana”. Ten zastępca kierownika kpiąco zapytał mnie „dlaczego jesteś taki zdenerwowany??? Uspokój się!" Co wydarzyło się później, łatwo zgadnąć! Albo Kirill, albo Igor wciąż próbowali coś szczekać, na co otrzymał bardzo zrozumiałą odpowiedź i groźbę utraty licencji itp.
Potem powiedział, że za 2 godziny będę miał bilety na Viber.
Dobra, czekam jeszcze godzinę, półtorej godziny ....... Nie otrzymawszy nic na Viber, dzwonię ponownie. Godzina 15-40 (Pociąg odjeżdża o 17.40!!!) Znowu rozmawiam z nowym kierownikiem. Znowu słyszę te pieprzone pytania o moją datę urodzenia itp.
Nawiasem mówiąc, wszyscy ci nie-menedżerowie siedzą w tym samym pokoju i prawdopodobnie już wiedzieli, co się stało. Niegrzeczność i szyderstwo, z którymi rozmawiali, były po prostu niesamowite! Nigdy w życiu nie doświadczyłem takiego nieprofesjonalizmu!
Krótko mówiąc, po tym, jak po raz setny zawołałam swoje imię i nazwisko, znowu mówią mi, że wszystko niedługo zostanie zrobione.
O 16-15 Viber to jeszcze nic ........ Dzwonię do nich ponownie i po 15 minutach przysyłają mi 2 bilety na których zauważam, że czas zakupu biletów to 16-31 i 16-36 Czyli zostały kupione zaraz po zakończeniu naszej ostatniej rozmowy i do odjazdu pociągu pozostało około 45 minut.
No dobra, potem wsiadamy do samochodu i….. „O bogowie!!!” Samochód jest zarezerwowanym miejscem. Karol!!!!!! A do tego brak klimatyzacji! 26 godzin na śmierdzącym zarezerwowanym miejscu przy zamkniętych oknach i 40-stopniowym upale!!!!!
Po przyjeździe do Charkowa udaliśmy się z mężem prosto do agencji,
Początkowo chciałem zmiażdżyć całe to biuro ze wszystkimi pod-menedżerami na kawałki, ale uznałem, że mam dość stresu, którego dzięki nim doświadczyłem. Chciałem tylko popatrzeć na te obrażone intelektem twarze i wziąć pieniądze za niewykorzystaną podróż coupe.
Po tym, jak zwrócili mi pieniądze i zapytali „dlaczego taka sytuacja w ogóle miała miejsce?” Powiedziano mi, że winni są Wasia, Kola, Dima, ale nie mają z tym nic wspólnego. Oto jak zaufać tym ludziom w organizacji wycieczek???
Nawiasem mówiąc, nigdy nie otrzymałem przeprosin.
to chyba wszystko.
Mam szczerą nadzieję, że moja recenzja pomogła odsłonić obraz tego, czym jest to biuro i pracujących w nim ludzi.