Autor:
Data zakupu usługi: 04 styczeń 2013 Pisemny: 31 styczeń 2013 |
|
Biuro podróży: Аристея Тур (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Drodzy koledzy!
Koledzy, bo jestem tym samym dyrektorem biura podróży… chociaż moja specjalizacja to nie Azja, tylko Europa!
Dziękuję za BARDZO „DOBRE” wakacje w Indiach od Ciebie i Twoich partnerów....
A także obojętność na moje telefony z Indii do Twojej firmy!
ZACZNI W PUNKTACH!
Wycieczka od 01.04.2013 do 01.12.2013 Podróżowałem z żoną!
1. Po przybyciu na Goa prawdopodobnie szukaliśmy przez 30 minut tych, którzy nas spotkali ... ledwo znaleźliśmy przez innych Hindusów TYCH, KTÓRZY SPOTYKALI SWOICH INNYCH TURYSTÓW ... OGÓLNIE NIKT ZE SPOTKAJĄCYCH NA TRANSFERIE NIE PODAŁ NIC o gospodarzu ...chociaż inni touroperatorzy wręczali swoim turystom pełne pakiety kolejnych spotkań na drugi dzień w hotelowym lobby ... po prostu NIE OPERATOR, a taksówkarz zabrał nas do hotelu!
2) o 4 rano po przybyciu do hotelu NATYCHMIAST POBRANO OD NAS 90 dolarów za wczesne zameldowanie .... CHOCIAŻ Z WCZEŚNIEJ POPROSIŁEM od Marina Pivovar (kierownik na Indie), ABY UDZIELIĆ MI PEŁNEJ KWOTY PŁATNOŚCI NA WYCIECZKĘ W Kijowie - gdybym wiedział, co mam, jeśli trzeba zapłacić za wczesne odprawę, to lepiej ZAPŁACIŁBYM i nie słuchał skandalu mojej żony o mojej nieprzydatności zawodowej jako dyrektora biura podróży i nieprzydatności zawodowej moi wspólnicy w Kijowie... W recepcji wskazali łapówkę... ale niestety miałem tylko 100-dolarowe... Główny żart jest taki, że dzień później rozmawiałem z turystami z TEGO SAMEGO HOTELU, którzy przyjechali tego dnia wcześniej z TEZ TOUR, mieli RÓWNIEŻ WCZEŚNIEJSZE ZAMELDOWANIE ... i ich eskortę, która przywiozła ich do hotelu i osobiście uzgodniła w recepcji, aby mogli się bez problemów załatwić ... DLACZEGO JEST OBJĘTOŚĆ OD TWOJEJ STRONY GOSPODARSTWA? Zadzwoniłem do nich... ledwo znalazłem telefon... odebrałem go dziewczynie z SUNRISE, która pracowała rano z turystami... dała mi motłoch... pewnej Very z MINAR... .ta Vera powiedziała, że wszystkie pytania są do Kijowa.. SUPER POSTAWIENIE!!!!!!!!!!!!!
3) Nikt nie oferował nam niczego z wycieczek! Byliśmy zmuszeni poprosić o dołączenie do turystów z SUNTRICE ... o wykupienie od nich wycieczek ... ogólnie ZORGANIZOWALIŚMY RESZTĘ DLA SIEBIE!
4) Transfer: 5 godzin przed końcem naszej wycieczki zadzwoniłem do tej Very z Minara i zapytałem jak długo informujecie swoich turystów o transferze na lotnisko... powiedziała PRZEZ DZIEŃ... kiedy powiedziałem, że jesteśmy właściwie 5 godzin przed wyjazdem miała MINUTY ciszy i długo pytała Kim jesteśmy i gdzie mieszkamy (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !) po czym powiedziała, że spróbuje wysłać SMS o przelewie !!!!!!!!! (SUPER !!!!!!) Chociaż normalni organizatorzy wycieczek publikują i zamieszczają informacje POST w lobby hotelowym!
Otóż to! DZIĘKUJEMY za zrujnowanie naszych wakacji!
Stavrati.V.D
T/F INTER (Kijów)
Р/S Dyrektor ARISTEIA TOUR po moim przybyciu do Kijowa i przekazaniu TEJ informacji na jej e-mail odpowiedział:
Dzień dobry! Nazywam się Olga, dyrektor firmy! Skontaktuję się teraz z partnerami i uzyskam wszystkie informacje, a na pewno skontaktuję się z Tobą!
Możesz na wszelki wypadek telefon komórkowy!
Z góry dziękuję!
NIKT PONOWNIE DO MNIE NIE ZADZWONI ...... wszystko rozumiem ... sam pracuję w turystyce i z turystami są różnego rodzaju problemy ALE ZAWSZE ROZWIĄZUJĘ JE czasami nawet ze stratą ! REPUTACJA JEST DROŻSZA !