Autor:
Data zakupu usługi: 27 kwiecień 2012 Pisemny: 22 może 2012 |
|
Biuro podróży: Алголь Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур, оформление визы |
Zacznę od tego, że kiedy weszli do autobusu, wszyscy stwierdzili, że klimatyzacja w autobusie nie działa, to było 28 kwietnia, było strasznie gorąco. Autobus zjechał z trasy w stanie zepsutym. Na pytania pasażerów kierowcy powiedzieli, że wczoraj działa i naprawią to w Polsce, potem już mówili, że to weekend, wszystkie warsztaty są zamknięte. Mieliśmy jeszcze miejsca na końcu autobusu, jechałem z dzieckiem. Do wieczora silnik jeszcze się rozgrzewał i po prostu nie było czym oddychać. Te produkty, które zabrałem do salonu (wędliny wędzone itp. w opakowaniu próżniowym!) zepsułem i trzeba było je wyrzucić. Poprosiłem naszą eskortę, aby zadzwoniła do biura podróży dyrektora Dobrovolsky'ego O.Ya i zapytała, czy wie, w jakich warunkach podróżują turyści, na co mi odpowiedziała: - Potrzebujesz, zadzwoń. Ale telefon odmówił. Wszyscy w autobusie zostali oblani wodą, aby jakoś obniżyć temperaturę ciała. Co za.
wycieczki: wszyscy przewodnicy byli bez mikrofonów, nic nie słychać. I ostatnia, ostatnia wycieczka, którą odbyliśmy w Wieliczce, Jaskinie solne. Obsługa kazała nam zostawić złotówki na lampy solne (tam są 3 razy tańsze). Wycieczka trwała około godziny 19:00, trwała 2 godziny. Wszystko było już zamknięte, m.in. sklepy z pamiątkami, do których kazała nam się nie martwić, po wycieczce zdążymy kupić wszystko. W rezultacie do końca wycieczki wszystko było zamknięte i wszyscy musieli się przebrać (po bardzo złym kursie) lub kupić jedzenie na stacji benzynowej. I zatrzymaliśmy się na tej stacji benzynowej i kiedy tam pojechaliśmy. Wniosek nasuwa się sam. Cóż, jak rozumiesz, klimatyzator nie działał. Jedno wiem na pewno, że z tą firmą nigdzie indziej nie pojadę. Powodzenia wszystkim.