Recenzja biura podróży Алголь Туроператор (Lwów)

Niegrzeczność jest solidna

Autor:
Data zakupu usługi: 25 sierpień 2018
Pisemny: 11 lipiec 2019
2.0
Biuro podróży: Алголь Туроператор (Lwów)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур

Obrzydliwa podróż, chamstwo kierowców i obsługi. Kierowcy zabierali ze sobą swoich bliskich, sadzali na przednich siedzeniach, zachowywali się niewłaściwie. Resztę na ogół zorganizowali dla siebie najlepiej, jak potrafili. Nikomu nie radzę i życzę tej firmy jak najszybciej zamknąć - to wstyd w sektorze usług.




Uwagi (2) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар parhomenko10
parhomenko10

Nie znam najlepszego biura podróży w Chersoniu, ale co piszą z zazdrości i braku takiej firmy lub konkurencji! Wszystko w porządku! a autobusy są doskonałe, a kierowcy to znakomici profesjonaliści, którzy znają się na swojej działalności. UTRZYMAJ SUKCES W SWOJEJ STAŁEJ TURYŚCIE!!!!!

Sun, 10 Feb 2013, 12:59
аватар aloshka23
aloshka23

Ballrina bardzo dziękuję za recenzję, w przeciwnym razie jedziemy z mężem do Bułgarii i szukamy biura podróży, teraz przynajmniej wiem, do którego zdecydowanie nie powinnam jechać.

Fri, 04 Jul 2014, 15:26
аватар olyajan
olyajan

Balirina Dziękuję za recenzję. Raz wybrałem się z biurem podróży Voyage do Askania Nova i też nie bez „niuansów”. Nie mam ochoty znowu z nimi podróżować.

Fri, 13 May 2016, 13:28
аватар alkor2206
alkor2206

sądząc po umiejętnościach parhomenko10, wniosek jest taki: jakie biura podróży to takie i klienci

Tue, 12 Jul 2016, 21:50
аватар fil_ir68
fil_ir68

Moje oburzenie nie zna granic! Po znalezieniu na stronie akcji „W poniedziałki wyjazdy do ZHP w cenie 85 UAH.” Postanowiliśmy skorzystać z usług tego biura. Zapisane wcześniej w sobotę 3 osoby o godzinie 14-00 (wcześniej, że tak powiem), obiecały zadzwonić w celu wyjaśnienia numeru auta i godziny wyjazdu. Jakie było nasze oburzenie, gdy o 14-00 w niedzielę poinformowano nas, że nie mamy miejsc i nie jedziemy. Jednocześnie robiąc głupców, że podobno ostrzegano nas, że piszemy 47-49 i miejsc może być za mało. Nigdy nie widziałem tak niegrzecznego zachowania i bestialskiego traktowania klientów. Trudno wytłumaczyć dziecku, które od rana przygotowywało się do morza, dlaczego ciocia Wala wyłączyła jego rodzinę z listy, że nie wyszli z pyskiem? Albo grupa 15 osób, nagrana w pościgu, smaczniejszy kąsek niż rodzina, która wcześniej myślała o wakacjach. „Dziękuję” za zorganizowanie promocji, z której nie można skorzystać. Chciałbym osobno powiedzieć kilka słów Twojemu kierownictwu: tydzień wcześniej poszedłem do ZhP we wtorek przez firmę CASCADE, opłata wynosiła 120 UAH, w minibusie (Vito) było 5 pustych miejsc, ale firma nie odwołała wyjazdu, a reszta miała miejsce. . . o czym jeszcze możesz porozmawiać???? Zostawiam swój numer telefonu, żeby chociaż usłyszeć przeprosiny za dostarczone „niedogodności” i żeby nie było mowy, że to machinacje konkurentów. 0661986066

Sun, 21 Aug 2016, 15:11
аватар