Recenzja biura podróży Аккорд (Kijów)

Oszuści i złodzieje Accord-tour okradli nas. Co robić?

Autor:
Data zakupu usługi: 30 grudzień 2011
Pisemny: 31 styczeń 2012
4.0
Biuro podróży: Аккорд (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Witam. Zwracam się przede wszystkim do przedstawicieli branży turystycznej. Powstała bardzo nieszczęśliwa sytuacja, która może się rozwinąć tylko w kraju takim jak nasz. To już zepsuło wszystkim humor przed wyjazdem i nie chcę jechać.

Konkluzja: touroperator oszustów i złodziei Accord ukradł nam 2 (dwa!) Dni wycieczki i wykonał kilka bezpłatnych wycieczek opcjonalnych i płatnych, przewrócił program. Wszystko to zostało zrobione po wykupieniu trasy.

Szczegóły: Od 8 lutego wykupiliśmy na 12 dni wycieczkę „Alpine Trio” i fajny program z jazdą na nartach w trzech krajach Alp. Oto jak to wyglądało w grudniu, oto link zapasowy, jeszcze jeden. Potem, nie powiadamiając nas w żaden sposób, dawno temu zmienili tę trasę w inną. Usunięte z programu: dwa dni w Europie!, wizyta w podziemnej grocie Mount Verhegy – łaźnia jaskiniowa w Miskolc-Tapolca, wizyta w nowym parku wodnym Aquarius w Niergygaza, czas wolny w Monachium i Zurychu, Liechtensteinie, Lucernie , wycieczka "Blask i zachód słońca Wielkiego Cesarstwa". Oto one, "małe zmiany w programie"!!! Po czym będziesz musiał nawet zmienić bilety na pociąg ze Lwowa dwa dni wcześniej, jeśli są jeszcze miejsca.

Moja żona i ja dowiedzieliśmy się o tym przypadkiem, kiedy wybraliśmy się na offsite Accord Tour, aby obejrzeć program na 14 lutego, w Walentynki. Potem, nie wierząc własnym oczom, napisałem do nich mailem (nie ma innego sposobu na kontakt), ale nikt nie odpowiedział. Napisałem recenzję na stronie, ale została ona natychmiast usunięta z powodu rzekomego faktu, że nie byliśmy jeszcze na trasie. Zadzwoniłem do mojego biura podróży, a ona zadzwoniła, a oni wyjaśnili jej, że w programie były „bardzo małe” zmiany i niech tak będzie, będą mogli nam zwrócić 12 euro za bilet! Wyobraź sobie, że kupiłeś ZEA na 10 dni, a potem przypadkowo dowiadujesz się, że program trochę się zmienił, a teraz wycieczka trwa 8 dni i bez śniadania, ale nie martw się, dostaniesz rekompensatę 15 USD. To jest w porządku? Osobiście oceniam różnicę między wycieczką, którą kupiliśmy, a tą, która jest teraz (a są to zdecydowanie dwie różne wycieczki) na co najmniej 430/12*2+2*38=148 euro i trudno ocenić zepsuty nastrój . Biuro podróży namawia do zaakceptowania i wyjazdu, mówią, że i tak ci się spodoba.

Pytania: Nie mamy bezpośredniej umowy z organizatorem wycieczek, nie możemy ich pozwać. Co robić? Czy Ochrona Konsumentów zajmuje się takimi kwestiami? Gdzie złożyć wniosek? Jaki dowód oszustwa musisz przedstawić?