OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY АККОРД
Mogę wystawić agencji wysoką ocenę za ich pracę. Skontaktowałem się z nimi w celu zorganizowania wycieczki krajoznawczej. A oś transportera - po prostu zhah! Gwarantowany kredyt za 0 punktów na 10. W naszym kraju zepsułem autobus, nigdy nie dojechaliśmy do Budapesztu. Sytuacja jest już niedopuszczalna, a przez przewoźnika sam biletu nie dostałem. →
Pojechałem na trasę „Blitz Vienna And Venice + Verona” i wszystko było dla mnie w porządku. W agencji przyjrzeli się wszystkim mniej i sprawnie wszystko zaaranżowali. Po raz pierwszy z lotami wszystko było lepsze, nie utknęli, zawsze wygodnie jest to skończyć. Na wszystkich wycieczkach wszystko było dobrze, ale myślę, że w Budapeszcie od dwóch lat - tylko trochę spać, ale myślę, że wino nie jest wymagane. →
Moi rodzice poszli dwa razy i wszystko było świetnie. Oznacza to, że raz na jakiś czas nie jest to konieczne. Kupiliśmy wycieczkę na lipiec 2019 "Weekend na Węgrzech". Mieliśmy różnego rodzaju drobne niespójności, które jednak w żaden sposób nie wpłynęły na ogólne wrażenie. →
Dobry wieczór! Dziś wróciłam z trasy „I jestem w Paryżu” (lot 161) i szczerze mówiąc dobre emocje i wspomnienia pozostały tylko z odwiedzonych krajów, hoteli i kierowców autobusów. Kierowcy są super, bardzo dobrze wykonali swoją pracę, szczególne podziękowania za to. →
Odbyliśmy wycieczkę do naszego regionalnego przedstawicielstwa, od sprzedawców wycieczek, jak rozumiem, a nie bezpośrednio od Accord. W związku z tym część informacji nie została nam przekazana, nie podali danych dotyczących lokalizacji hotelu. Ale poza tym wszystko było w porządku, wszyscy mówili. →
Termin wyjazdu został dwukrotnie przesunięty! Pomimo tego, że wielu było już na wakacjach, ciągle kłamali na temat powodu, od tego czasu wszyscy w autobusie opowiadali inne historie. Ludzie byli bardzo nieszczęśliwi. Wielu znajomych korzystało wcześniej i wszystko było w porządku. NIE RADZĘ!. →
Niestety ostatnio współpraca z firmą stała się całkowicie niemożliwa. Nieuzasadniona olbrzymia lista dokumentów do wiz, konieczność kilkukrotnego wysyłania tam i z powrotem kilku rodzajów ankiet, ciągła chamstwo pracowników (zwłaszcza dyrektora kijowskiego oddziału!), a także niemożność dodzwonienia się do firmy biura i przynajmniej się czegoś dowiem. →
Witam. Zwracam się przede wszystkim do przedstawicieli branży turystycznej. Powstała bardzo nieszczęśliwa sytuacja, która może się rozwinąć tylko w kraju takim jak nasz. To już zepsuło wszystkim humor przed wyjazdem i nie chcę jechać. Konkluzja: touroperator oszustów i złodziei Accord ukradł nam 2 (dwa!) Dni wycieczki i wykonał kilka bezpłatnych wycieczek opcjonalnych i płatnych, przewrócił program. →
Nie będę się zbytnio zagłębiał w temat, ile czasu zajęło przetwarzanie, krótko mówiąc, zaaranżowaliśmy przez Accord wycieczkę autokarową do Włoch, podróżująca klientka była zwykłą kobietą, dostarczyła wszystkie dokumenty i certyfikaty, nic nie zapowiadało żadnych kłopotów. →
Fakt, że lider grupy i przewodnicy organizują samą wycieczkę na najwyższym poziomie to prawda, ale jeśli chodzi o organizację pracy touroperatora Akkorod-tour, to strasznie (teraz wiadomo, dlaczego ich numer telefonu kontaktowego nie znajduje się na oficjalna strona internetowa, tylko fax !!!). Decyzje o wizach zapadają na dzień lub dwa przed wyjazdem, czyli wielu turystów jedzie do Lwowa, nie mając pewności, czy będą mieli wizę w paszporcie, czy nie. →
|