Recenzja biura podróży Аккорд-тур Туроператор (Lwów)

nie polecam

Autor:
Data zakupu usługi: 26 czerwiec 2019
Pisemny: 28 czerwiec 2019
1.0
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Właśnie przyjechałem z wycieczki autobusowej „Węgierskie Csardas”! Wiedeń i Budapeszt.

Touroperator - Accord Tour.

To nie jest moja pierwsza wycieczka autobusowa, znam wszystkie plusy i minusy tego formatu podróży.

Będąc na wycieczce byłem bardzo niemile zaskoczony organizacją wycieczki, towarzyszącym przewodnikiem, wyjątkowo niewygodnym autobusem, zameldowaniem w hotelu prawie 2 w nocy. Ale po przeczytaniu recenzji innych turystów zdałem sobie sprawę, że wszystkie moje problemy to kwiaty.

Wcześniej czytałem opinie o Akordzie w 2017 roku, było 50/50+, agencja powiedziała, że ​​zawsze są ludzie niezadowoleni, a touroperator jest rzetelny.

Wycieczkę wykupiono spontanicznie, w ostatniej chwili, na 2 dni przed wyjazdem.

Wyjazd wskazany jest o godzinie 21:30 z Terminalu A, wyjazd ze stacji zgłaszany jest przez pracownika z 24-godzinnym wyprzedzeniem. Przybywając do Lwowa, zadzwoniliśmy do siebie i dowiedzieliśmy się, kiedy jest wyjazd. Na infolinii odpowiedzieli, że około godziny 20:00 powinieneś już być na dworcu. Pod wieczór dyżurny jednak raczył do nas zadzwonić i powiedział, że spotkanie na dworcu jest o 21:00, w rzeczywistości czekali na autobus prawie godzinę. Sądząc po opiniach innych turystów, były one marynowane przez 1-2 godziny w Terminalu A, więc + przynajmniej w tym, że nie zabrano nas do tego Terminalu).

Autobus w porównaniu do poprzednich, był bardzo niewygodny, okno obok mnie było brudne, zamazane, nie można było do niego zajrzeć. Fotele są niewygodne nawet dla mnie przy moim wzroście 160 cm, klimatyzacja działała dziwnie - pierwsza połowa autobusu była gorąca, a w ostatnich miejscach niesamowicie wietrznie i zimno. Ale jeśli spojrzeć na to, co ludzie piszą o swoich podróżach z Akord, to ich autobusy generalnie były zepsute, klimatyzatory w ogóle nie działały, były problemy z dokumentami zarówno transportu, jak i kierowców, + chamski kierowca. Tak, nasi kierowcy nie do końca rozumieli, gdzie i jak jechać, ale zawsze się uśmiechali i nigdy nie byli niegrzeczni, pomagając w zdobyciu bagażu.

Przekroczenie granicy. Przewodnik nie tłumaczył ludziom co i jak, wielu nie wiedziało i nie rozumiało, co się dzieje. Wydawało się, że on sam nie rozumie, co się dzieje i jakie działania należy podjąć przy przekraczaniu granicy. Ale mimo to wypełnił wszystkie dokumenty ze swojej strony i przynajmniej nie było z tym żadnych problemów.

Przewodnik. Młody chłopak, bardzo (nawet za) pewny siebie. Przewodnik chwalił się, że wyprzedziliśmy autobus na granicy. Jak „fajnie” jest grać w wyścigi z 50 osobami w autobusie. Również przewodnik nie znał dokładnie trasy… kiedy będą przystanki sanitarne… ile toalet, czy są płatne czy nie… czy można tu kupić coś do jedzenia. I to, po drugie, jest jedną z pierwszych, najpopularniejszych i najczęstszych potrzeb podróżnych ludzi, a biorąc pod uwagę liczbę wycieczek Accord, wszystko powinno być zaaranżowane. Potem przeczytałem opinie o innych przewodnikach i zdałem sobie sprawę, że pomimo tego, że nasz przewodnik miał bardzo małe doświadczenie, nadal próbował, odpowiadał na prawie wszystkie pytania, nie był szczególnie niegrzeczny, powiedział miejsce i czas odbioru, nie uciekał przed swoimi turystami , pokazał gdzie rozmienić pieniądze w mieście i gdzie kupić jedzenie.

Wycieczki. Wykupiliśmy wycieczkę z 4 wycieczkami w cenie. 1. w Wiedniu, 2. i 3. w Budapeszcie oraz 4. we Lwowie. Nie podobał mi się ten pierwszy w Wiedniu, kazali wszystkim zapłacić 2 euro za audioprzewodnik, chociaż w umowie nie ma takiej klauzuli. Dlaczego to bzdury? Jeśli potrzebujesz przewodników audio dla wszystkich, uwzględnij to z góry w cenie. Nie płaciliśmy, tak słuchaliśmy. Choć trudno to nazwać wycieczką, forsownym marszem przez centrum Wiednia, który trwał maksymalnie 30 minut. Przewodniczka po prostu opowiedziała suchy tekst z Wikipedii, nie było feedbacku, nie było pytań, po prostu pobiegła gdzieś do przodu, po drodze opowiadając tekst i wszyscy pobiegli za nią. W Budapeszcie nie było 2 wycieczek. Właściwie stał tylko jeden, ale przewodniczka podawała ciekawe informacje, ciekawostki + była komunikacja na żywo, zadawała pytania i odpowiadała na nasze. Nie wybraliśmy się na wycieczkę po Lwowie, więc trudno ocenić jej jakość.

Nie było też płatnych wycieczek. Na przykład wycieczka łodzią z szampanem kosztowała 26 euro (bez wycieczki jako takiej, tylko rejs statkiem). W tym samym czasie sami wybraliśmy się na wycieczkę za jedyne 11 euro z tym samym szampanem + z audioprzewodnikiem w języku rosyjskim.

Dzięki naszemu przewodnikowi dotarli tam wszyscy, którzy zapłacili za wycieczki, a ci, którzy nie kupili, nie zostali poruszeni (bo sądząc po opiniach, mieliśmy szczęście z przewodnikiem pod tym względem).

Gothel. Sam hotel nie był zły, śniadanie wliczone w cenę było dobre. Jedyne, co mi się nie podobało, to zameldowanie na 2 noce, ale plusem było wymeldowanie o 10:00. Czytałem, że w wielu wycieczkach normalne jest zameldowanie się o 5:30 i wymeldowanie o 8 rano. Wszystko działało w naszym pokoju, była suszarka do włosów i klimatyzacja.

Wniosek: miasta mi się podobały, na pewno pojadę ponownie, ale oczywiście nie z tym organizatorem wycieczek.

Nigdy więcej nie pojadę z trasą Accord i nigdzie Ci nie radzę. To będzie kosztować więcej...

Osobiście nie chcę płacić pieniędzy i myśleć o szczęściu czy pechu… Wszystkie ich niedociągnięcia (w tym nawet te najmniejsze) nie są przypadkowe. To nie są złe okoliczności, tak działają Chords.