Autor:
Data zakupu usługi: 01 marta 2019 Pisemny: 07 marta 2019 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Wszystko zaczęło się od tego, że dwa dni przed wycieczką zostaliśmy skonfrontowani z faktem, że autobus odjeżdża na wycieczkę o 5-30 rano ze Lwowa, gdzie już kupiliśmy bilet na pociąg, który przyjeżdża o 6 -30, czyli godzinę później (nie ma możliwości zmiany biletów na wcześniejszy wyjazd ze względu na brak wolnych miejsc) biuro podróży zapewniło, że to normalne, zaczekają na nas lub możemy dogonić autobus taksówka we Lwowie. Omówiliśmy ten problem również z przewodnikiem, wszyscy byli tego świadomi! W efekcie złapaliśmy autobus do granicy, nie czekaliśmy nawet 30 minut. z powodu braku kolejki na granicy Autobus z turystami zaczął przekazywać kontrolę bez nas! Przewodnik powiedział, że przekracza granicę na własną rękę i bez ubezpieczenia, pokazując swoją absolutną niekompetencję i obojętność. powiedział, żeby nie mówić straży granicznej, że jesteśmy turystami, którzy zostali w wycieczce!!!! podejrzane, prawda???? odmówił uznania nas za turystów, którzy doganiają wycieczkę na granicy, zaproponował, że wsiądzie do najbliższego samochodu i samodzielnie przekroczy granicę, po czym, jeśli luka w czasie dogoni wycieczkę autostopem w Polsce lub zameldować się w hotelu, który był naszym pierwszym w programie. biorąc pod uwagę fakt, że w tym momencie byliśmy już na granicy. I zaproponował, że wróci na pogranicze i zrobi to na własną rękę.Byliśmy w szoku, nigdy nie widzieliśmy takiej obojętności i niekompetencji!!! Zadzwonili na trasę Accord, powiedzieli nam, że to nasza wina i nie zaczęli z nami rozmawiać !!! Zaproponowali rozwiązanie wszystkich problemów z organizatorem wycieczek. W efekcie wróciliśmy do domu, ponieśliśmy spore wydatki, a do biura podarowaliśmy 450 dolarów w prezencie. To biuro nie ceni swojej reputacji i klientów!