Autor:
Data zakupu usługi: 13 marta 2018 Pisemny: 07 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
To już druga podróż z Accordem. Debiut był, delikatnie mówiąc, nieudany. Bardzo się martwiłem, ponieważ Podróżowałem z małym dzieckiem. Wycieczka „Mój letni romans, czyli jak słodki jest dźwięk fal”. To była dopiero trzecia podróż. Według pierwszego opinie są nieistotne… ALE… przewodnik Igor Samets (jedno nazwisko jest coś warte))) pokazał, że okazuje się, że wszystko można dobrze zorganizować. Bardzo mu dziękuję. Wyjaśnił wszystko jasno, z góry wiedział ile toalet jest na stacji benzynowej, jaki jest kurs w jakim kraju, zatrzymywał się w kawiarni, w której można było normalnie zjeść, opowiadał o wycieczkach, niczego nie narzucając.
Sama wycieczka jest słabo przemyślana - trzy zadeklarowane wycieczki nie mogły się odbyć nawet teoretycznie z powodu braku czasu. Mimo, że dość szybko przekroczyliśmy wszystkie granice. Piszę „wszystko”, bo trzeba zrozumieć, że to nie jest Europa i każda granica z kontrolą paszportową. Po podróży mam 15 w paszporcie! Znaczki. Autobus nie jest nowy, ale bardzo zadbany, odpowiednio pokonywał serpentynę górskich dróg. Worki na śmieci były regularnie wydawane i zmieniane, kierowcy myli nawet zewnętrzną część autobusu. To prawda, że mogli odkurzyć w kabinie - okruchy pozostały od pierwszego dnia. Rozumiem, że się rozsypaliśmy, ale autobus zatrzymał się na 6 dni w Albanii...
Hotel w Sandanski zrobił na mnie wrażenie bułgarską gościnnością. Na śniadanie każdy kładzie na talerzu jajko na twardo, kawałek sera, kawałek sera, dwa kawałki kiełbasy, trzy kółka ogórka. Było też coś podobnego do kawy, z jakiegoś powodu w karafce i co szybko się skończyło, herbata ziołowa i dżem. Wszystko. Bez dodatku. I plastikowe kubki! To do firmy należy decyzja, czy odbierze „śniadanie w hotelu”.
Ale generalnie trochę pogodziłem się z tą firmą) Sama wycieczka jest dobra, 6 dni nad najczystszym Morzem Jońskim...
Dobrze, że miałeś szczęście z przewodnikiem. Jeśli chodzi o wycieczki, to poleciłem je na miejscu akordu, aby usunąć te nierealne, aby nie przeszkadzać w planowaniu wyjazdu. Cóż, negatywne recenzje są również pisane przez odpowiednich ludzi, gdy ODPOWIEDNIO reagują na morze negatywności akordu
Хорошо, что Вам повезло с гидом. Насчет экскурсий - то я им на сайте аккорда рекомендовал убрать нереальные,чтобы не мешали планировать поездку. Ну а негативные отзывы пишут тоже адекватные люди, когда они АДЕКВАТНО реагируют на море негатива аккорда
Tefi2018 Jak udaje Ci się uznać, że wyjazd zakończył się sukcesem dzięki, a nie pomimo działań (lub bezczynności) akordu?
1 - "Sama wycieczka nie jest dobrze przemyślana - trzy zadeklarowane wycieczki nie mogły się odbyć nawet teoretycznie z powodu braku czasu." Czy głównym zadaniem nie jest THINK trasa?!? A może niewypieczone ciasto również zadowoli Cię o 7 punktów (nawet z rąk mężczyzny)?...
2 - "nie nowy" autobus jest dla kogoś normalny, dopóki nie stanie się w najlepszym razie "na otwartym polu", jeśli się nie zapali?...
3 - Tak, mówią "jest czysto tam, gdzie nie śmiecą", ale mimo wszystko istnieją zasady, których nawet najemnicy MUSZĄ PRZESTRZEGAĆ. Za NIE pranie na zewnątrz są one mocno ukarane grzywną, a ty już jesteś zadowolony ...
4 - jakość hoteli, a także jedzenia w nich, zależy bezpośrednio od "oszczędności" operatora - jego dochód jest odwrotnie proporcjonalny do twojej usługi (zarówno autobusy, jak i hotele itp.)
Cóż, dla najczystszego Morza, prawdopodobnie nie zasługuje na podziękowanie pozbawionemu skrupułów biznesmenowi w osobie akordu? ;)
Tefi2018 Ну как у Вас получается считать, что поездка удалась благодаря, а не вопреки действиям (или бездействиям) аккорда?
1 - "Сам тур непродуман - три заявленные экскурсии не могли состояться даже теоретически из-за нехватки времени". Разве не основная задача ПРОДУМАТЬ тур?!? Или не пропеченный пирожок Вас так же на 7 баллов удовлетворит (даже из рук Самца)?...
2 - "не новый" автобус для кого-то у нас норма, пока он не станет "в чистом поле" в лучшем случае, если не загорится?...
3 - Да, говорят "чисто там, где не сорят", но тем не менее есть Правила, которые даже наемники аккорда ОБЯЗАНЫ ВЫПОЛНЯТЬ. За НЕ мытье снаружи крепко штрафуют, а Вы и так довольны...
4 - качество гостиниц, как и питания в них напрямую зависит от "экономности" оператора - его доход обратно пропорционален Вашему сервису ( и автобусы, и гостиницы, и т.д.)
Ну а за чистейшее Море наверное незаслуженно благодарить недобросовестного коммерсанта в лице аккорда? ;)
Drogi vanellusie, Komentowałem moje wrażenia z konkretnej podróży i "dziękuję" lub "mimo" - nie obchodzi mnie to. MÓJ autobus jeździł dobrze i nawet najnowszy mógł się zapalić. Pojechaliśmy z innym operatorem, więc nie mogli niczego zobaczyć przez przednią szybę z powodu utkniętych zwłok muszek. A kierowca był bardzo oburzony, gdy poprosili go o umycie - okno widokowe. Tak, jestem zadowolony. Nie spodziewałem się 5 gwiazdek za tę kwotę.
Уважаемый vanellus. Я прокомментировала Свое впечатление от конкретной поездки, а "благодаря" или "вопреки" - мне все равно. МОЙ автобус ехал хорошо, а загореться может и новейший. Ездили с другим оператором, так вот у них через лобовое стекло не было видно ничего из-за налипших трупов мошек. И водитель очень возмутился, когда попросили помыть - окно обзорное. Да, Я осталась довольна. За такую сумму на 5 звезд и не рассчитывала.
Tefi2018 Jak udaje Ci się uznać, że wyjazd zakończył się sukcesem dzięki, a nie pomimo działań (lub bezczynności) akordu?
1 - "Sama wycieczka nie jest dobrze przemyślana - trzy zadeklarowane wycieczki nie mogły się odbyć nawet teoretycznie z powodu braku czasu." Czy głównym zadaniem nie jest THINK trasa?!? A może niewypieczone ciasto również zadowoli Cię o 7 punktów (nawet z rąk mężczyzny)?...
2 - "nie nowy" autobus jest dla kogoś normalny, dopóki nie stanie się w najlepszym razie "na otwartym polu", jeśli się nie zapali?...
3 - Tak, mówią "jest czysto tam, gdzie nie śmiecą", ale mimo wszystko istnieją zasady, których nawet najemnicy MUSZĄ PRZESTRZEGAĆ. Za NIE pranie na zewnątrz są one mocno ukarane grzywną, a ty już jesteś zadowolony ...
4 - jakość hoteli, a także jedzenia w nich, zależy bezpośrednio od "oszczędności" operatora - jego dochód jest odwrotnie proporcjonalny do twojej usługi (zarówno autobusy, jak i hotele itp.)
Cóż, dla najczystszego Morza, prawdopodobnie nie zasługuje na podziękowanie pozbawionemu skrupułów biznesmenowi w osobie akordu? ;)
Tefi2018 Ну как у Вас получается считать, что поездка удалась благодаря, а не вопреки действиям (или бездействиям) аккорда?
1 - "Сам тур непродуман - три заявленные экскурсии не могли состояться даже теоретически из-за нехватки времени". Разве не основная задача ПРОДУМАТЬ тур?!? Или не пропеченный пирожок Вас так же на 7 баллов удовлетворит (даже из рук Самца)?...
2 - "не новый" автобус для кого-то у нас норма, пока он не станет "в чистом поле" в лучшем случае, если не загорится?...
3 - Да, говорят "чисто там, где не сорят", но тем не менее есть Правила, которые даже наемники аккорда ОБЯЗАНЫ ВЫПОЛНЯТЬ. За НЕ мытье снаружи крепко штрафуют, а Вы и так довольны...
4 - качество гостиниц, как и питания в них напрямую зависит от "экономности" оператора - его доход обратно пропорционален Вашему сервису ( и автобусы, и гостиницы, и т.д.)
Ну а за чистейшее Море наверное незаслуженно благодарить недобросовестного коммерсанта в лице аккорда? ;)
Drogi vanellusie, Komentowałem moje wrażenia z konkretnej podróży i "dziękuję" lub "mimo" - nie obchodzi mnie to. MÓJ autobus jeździł dobrze i nawet najnowszy mógł się zapalić. Pojechaliśmy z innym operatorem, więc nie mogli niczego zobaczyć przez przednią szybę z powodu utkniętych zwłok muszek. A kierowca był bardzo oburzony, gdy poprosili go o umycie - okno widokowe. Tak, jestem zadowolony. Nie spodziewałem się 5 gwiazdek za tę kwotę.
Уважаемый vanellus. Я прокомментировала Свое впечатление от конкретной поездки, а "благодаря" или "вопреки" - мне все равно. МОЙ автобус ехал хорошо, а загореться может и новейший. Ездили с другим оператором, так вот у них через лобовое стекло не было видно ничего из-за налипших трупов мошек. И водитель очень возмутился, когда попросили помыть - окно обзорное. Да, Я осталась довольна. За такую сумму на 5 звезд и не рассчитывала.