Autor:
Data zakupu usługi: 13 marta 2018 Pisemny: 07 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
To już druga podróż z Accordem. Debiut był, delikatnie mówiąc, nieudany. Bardzo się martwiłem, ponieważ Podróżowałem z małym dzieckiem. Wycieczka „Mój letni romans, czyli jak słodki jest dźwięk fal”. To była dopiero trzecia podróż. Według pierwszego opinie są nieistotne… ALE… przewodnik Igor Samets (jedno nazwisko jest coś warte))) pokazał, że okazuje się, że wszystko można dobrze zorganizować. Bardzo mu dziękuję. Wyjaśnił wszystko jasno, z góry wiedział ile toalet jest na stacji benzynowej, jaki jest kurs w jakim kraju, zatrzymywał się w kawiarni, w której można było normalnie zjeść, opowiadał o wycieczkach, niczego nie narzucając.
Sama wycieczka jest słabo przemyślana - trzy zadeklarowane wycieczki nie mogły się odbyć nawet teoretycznie z powodu braku czasu. Mimo, że dość szybko przekroczyliśmy wszystkie granice. Piszę „wszystko”, bo trzeba zrozumieć, że to nie jest Europa i każda granica z kontrolą paszportową. Po podróży mam 15 w paszporcie! Znaczki. Autobus nie jest nowy, ale bardzo zadbany, odpowiednio pokonywał serpentynę górskich dróg. Worki na śmieci były regularnie wydawane i zmieniane, kierowcy myli nawet zewnętrzną część autobusu. To prawda, że mogli odkurzyć w kabinie - okruchy pozostały od pierwszego dnia. Rozumiem, że się rozsypaliśmy, ale autobus zatrzymał się na 6 dni w Albanii...
Hotel w Sandanski zrobił na mnie wrażenie bułgarską gościnnością. Na śniadanie każdy kładzie na talerzu jajko na twardo, kawałek sera, kawałek sera, dwa kawałki kiełbasy, trzy kółka ogórka. Było też coś podobnego do kawy, z jakiegoś powodu w karafce i co szybko się skończyło, herbata ziołowa i dżem. Wszystko. Bez dodatku. I plastikowe kubki! To do firmy należy decyzja, czy odbierze „śniadanie w hotelu”.
Ale generalnie trochę pogodziłem się z tą firmą) Sama wycieczka jest dobra, 6 dni nad najczystszym Morzem Jońskim...
Dzień dobry, Eleno. Przede wszystkim dziękuję za recenzję naszej firmy, ale chcę zauważyć:
1. Ujawnianie informacji o wyjazdach naszych turystów w naszej firmie nie jest akceptowane, jednak jeżeli współpodróżnik podczas poprzedniej wycieczki zapytał o Ciebie, aby w najbliższej przyszłości zaproponować mu towarzyszenie w kolejnej wycieczce, uznaliśmy za konieczne poinformuj go, że właśnie wróciłeś i wiedząc, że zaplanowałeś już kolejną trasę koncertową w określonych terminach, raczej nie dotrzymasz mu towarzystwa (chcę zaznaczyć, że niuanse samego święta - kraj, obecność i specyfikacja kolega podróżnik, a także inne parametry wycieczki nie zostały przez nas ujawnione, jak powtarzam, jest to niedopuszczalne z punktu widzenia poufności).
2. Oczywiście masz prawo porównać ceny naszej agencji z cenami innych agencji w naszym mieście i poza nim. Nacisk z naszej strony na takie działania turystów jest jednorazowy i możliwy tylko w związku z drobnostką sprawy.
3. Nie mamy prawa przyjmować płatności od turystów w żadnej innej walucie, z wyjątkiem hrywny, gdyż jest to sprzeczne z obowiązującym prawem.
4. Sytuacja z drugim paszportem jest naprawdę nieprzyjemna - organizator wycieczki poinformował nas o zaginionym dokumencie o tej samej godzinie, o której Państwu mówiliśmy, czyli nie było opóźnienia z naszej strony. Czas na przeniesienie za 20 UAH. tak naprawdę nie było już usług kurierskich i musieliśmy (co zrobiliśmy) zaangażować naszego kuriera w Kijowie, który był w stanie wysłać dokumenty na adres touroperatora w kilka godzin, a nie w dzień, jako pocztę kurierską zrobiłby.
Pragnę podkreślić, że przykładamy szczególną wagę do dbałości o naszych turystów – ich komfortu zarówno podczas zakupu wycieczki, jak i podczas odpoczynku, dlatego Państwa uwagi na ten temat uważam za stronnicze i czysto subiektywne.
W każdym razie dziękuję za twoją opinię. Maria Puriga, TA „Pakuj torby”.
Добрый день, Елена. Прежде всего, благодарю Вас за отзыв о нашей компании, однако хочу заметить:
1. Разглашение о поездках наших туристов в нашей фирме не принято, однако, если о Вас поинтересовался Вас же попутчик в предыдущем туре с тем, чтобы предложить в ближайшее время составить ему компанию в следующем путешествии, мы посчитали необходим информировать его о том, что Вы только-только вернулись и, зная, что Вами уже запланирован следующий тур на определенные даты, Вы вряд ли составите ему компанию (хочу заметить, что ньюансы самого отдыха - страна, наличие и конкретизация попутчика, а также другие параметры тура, нами не разглашались, так как повторю, это недопустимо с точки зрения конфиденциальности).
2. Конечно, Вы имеете право сравнивать цены нашего агентства с ценами других агентств нашего города и не только. Акцент с нашей стороны на такие действия туристов единичен и возможен только в связи с мелочностью вопроса.
3. Мы не имеем право принимать от туристов оплату в любой другой валюте, за исключением гривны, так как это противоречит действующему законодательству.
4. Ситуация со вторым загранпаспортом действительно неприятна - туроператор нам сообщил о недостающем документе в тот же час, что и мы Вам, то есть с нашей стороны затягивания времени не было. Времени на передачу его за 20 грн. курьерской службой уже действительно не было и мы должны были (что и сделали) привлекать нашего курьера в Киеве, который смог осуществить отправку документов на адресс туроператора за несколько часов, а не за сутки, как это сделала бы курьерская почта.
Хочу подчеркнуть, что то отдельное вимание мы уделяем заботе о наших туристах – их комфорту как во время приобретения тура, так и во время отдыха, потому считаю Ваши замечания по этому поводу предвзятыми и сугубо субъективными.
В любом случае, благодарна Вам за оставленый отзыв. Мария Пурига, ТА "Пакуй вализы".