Autor:
Data zakupu usługi: 20 sierpień 2017 Pisemny: 09 wrzesień 2017 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Lot 199 (20.08.2017 - 27.08.2017), chcę Wam opowiedzieć jak zrujnowałem sobie wakacje, początkowo autobus nie był gotowy na tak długą podróż bo zepsuł się już w Warszawie i musieliśmy dołączyć inna grupa (która bardzo się cieszyła, że nas widzi). Nasz autobus widzieliśmy tylko w Szwecji. Na naszej pierwszej wycieczce w Szwecji musieliśmy jechać pół godziny komunikacją miejską (o czym nie było w opisie wycieczki), a nasz autobus stał w pobliżu hotelu. Autobus, którym jechaliśmy nie był sprzątany, a okna strasznie brudne i nikt nie odpowiedział na naszą prośbę o umycie okien.
Wybraliśmy wycieczkę bez przepraw nocnych, ale tę wycieczkę trudno tak nazwać, były dni, kiedy spaliśmy 4 godziny dziennie.
Szefem grupy jest niekompetentny robotnik, który cały czas milczał i nic nie wiedział Wsiewołod Newski.
Kiedyś jeździliśmy na wycieczki z Accord, ale teraz coś się bardzo zmieniło (w tym roku znalazłem wiele negatywnych recenzji w Internecie, ponieważ usuwają takie recenzje na swojej stronie).
Doszedłem do wniosku, że Accord zaczął pracować nad liczbą wycieczek (jako przenośnik), ale nie nad jakością (wystarczy przeczytać recenzje pracowników Accord). Moja grupa i ja zgodziliśmy się napisać nasze wrażenia z trasy na stronie Accord (i zrobiliśmy to), ale żadna z naszych recenzji nie została opublikowana. Możemy więc wywnioskować, że na stronie pozostały tylko dobre recenzje (może sami je piszą) W ogóle takie zepsute wakacje ..... Szkoda .... Poszukamy alternatywy