Autor:
Data zakupu usługi: 22 listopad 2012 Pisemny: 26 luty 2013 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry. Zimowe ferie spędzili w Warszawie i Paryżu. Jeśli chodzi o wycieczki i spędzanie czasu w samych krajach - po prostu cudownie. Ale to po prostu wszystko zostało przyćmione przez stosunek do turystów touroperatora. Nikt nie powiadomił o przesunięciu lotu, w związku z czym za bilety (970 euro za 4 osoby) przybyli na Ukrainę w odpowiednim czasie dopłata, w przeciwnym razie groziła deportacja. Ale Accord bezczelnie kłamie i mówi, że nie mają z tym nic wspólnego. Lubię to? Pieniądze zostały wypłacone 20 listopada, linia lotnicza przełożyła lot 22 listopada i poinformowała Accord, że mamy wracać 15 stycznia. Naprawdę nikt nie nadzoruje takich pytań? A gdyby nie było pieniędzy? Deportacja? I nie chcesz za nic odpowiadać! W przeciwieństwie do takich usług. Do zobaczenia w sądzie.