Autor:
Data zakupu usługi: 23 październik 2017 Pisemny: 30 październik 2017 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур |
Korzystałem z usług tego touroperatora nie raz, a jakość i obsługa zawsze były na najwyższym poziomie.
Ale ostatnio firma zmieniła swoją politykę pracy. A na klientów czeka wiele niespodzianek. Nieprzyjemny.
Zarezerwowałem wycieczkę bez nocnych przejazdów „Najlepsze minuty we Włoszech” dla mojego teścia.
Były 2 terminy na październik - 15 i 25. Konkretnie określiłem, w którym dniu autobus ma być dokładnie odebrany, przedstawiciel firmy zapewnił, że będzie to 25 pociągiem. No dobrze.
Ceny Accorda teraz „płyną”, jak się okazało. Przy składaniu wniosku cena na stronie wynosiła 146 euro, po potwierdzeniu wystawili rachunek na 173. Po wezwaniu jednak ponownie wystawili rachunek na 146, ale osad, jak mówią, pozostał.
Ponadto wykupiono pakiet wycieczek na 5 wycieczek z 18% rabatem (firma daje taką zniżkę, jeśli jest opłacone z góry, a nie w trakcie wycieczki) w wysokości 136 euro na osobę.
20-go poprosiłem o arkusz informacyjny, a potem powiedzieli mi, że wycieczka jest odwołana!
Jako alternatywę zaoferowali trzy wycieczki z nocnymi transferami na wcześniejsze terminy lub zwrot pieniędzy w ciągu miesiąca.
Po rozmowie z teściem postanowiliśmy zgodzić się na jedną z proponowanych opcji. I wtedy przedstawiciel Accord informuje, że za tę wycieczkę będzie dopłata 100 euro od osoby! I nawet jeśli udasz się na „Najlepsze minuty we Włoszech” w następnym dniu 2 listopada, nadal będzie naliczana dodatkowa opłata.
Ale to nie wszystko. Przenieśli pakiet wycieczek, ale nie było już 18% zniżki na wycieczki.
Gdybym dokonał rezerwacji dla siebie, natychmiast bym ją anulował. Ale teściowie to starsi ludzie i już dostroili się do podróży. Dlatego nie zaczęła nikomu niczego wyjaśniać, zapłaciła dodatkowo, czego wymagał Porozumienie, i pojechali w podróż.
Konkluzja: wydano na wycieczkę znacznie więcej niż planowano, bilety kolejowe i anulowanie rezerwacji hotelu we Lwowie ze stratami, opłatami w pośpiechu i właśnie zużytymi komórkami nerwowymi.
Akord! Od dawna zbudowałeś reputację niezawodnego touroperatora. Po prostu nie spodziewałam się po was tak bestialskiego stosunku do turystów. Straciłeś mnie jako klienta. I radzę wszystkim, którzy zdecydują się na wykupienie wycieczki u Was dobrze się zastanowić, aby nie zepsuć sobie wakacji.