Autor:
Data zakupu usługi: 03 październik 2016 Pisemny: 13 październik 2016 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Wiosną nauczyciel powiedział, że planowana jest podróż do Europy. Wszyscy się zgodzili. Od maja pociągi ruszyły do czerwca, a od czerwca do października.
Pod koniec września ogłoszono, że dzieci wyjadą na jesienne wakacje do Czech, Węgier i Austrii. I wtedy zaczęło się najciekawsze. Przez trzy tygodnie firma od czasu do czasu przedstawiała nowe wymagania dotyczące dokumentów. Dobra. Ale w przeddzień wizyty w ośrodku wizowym poinformowano mnie, że dziecko potrzebuje takiego !!!!! dzień na zmianę paszportu, bo W starym brakuje stron. Wcześniej paszport był w biurze podróży przez prawie miesiąc. Oczywiście nikt tego nie zrobił, wycieczka została odwołana, nastrój dziecka był zepsuty. Obiecali zwrócić pieniądze. Czekam na powrót. Pozwę firmę o zwrot kosztów formalności i za szkody moralne.