Recenzja biura podróży Аккорд-тур Туроператор (Lwów)

Oszustwa i przekręty stały się normą

Autor:
Data zakupu usługi: 28 październik 2017
Pisemny: 23 marta 2018
1.0
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Nie zaskoczę nikogo moją recenzją, bo taka taktyka wydaje się być normą dla firmy Accord. . Moje trzy bardzo dobre wyjazdy z nimi w 2012, 2016 i 2017 roku dały mi nadzieję, że wszystko dalej będzie na poziomie, ale. . . W październiku zarezerwowaliśmy z mężem ośmiodniową wycieczkę „Magiczny Bal” na marzec-kwiecień 2018, marząc o świętowaniu naszej srebrnej rocznicy w pięknym Wiedniu. . . Cena wczesnej rezerwacji była w tej chwili znacznie niższa od rzeczywistej ceny, co było pewnym zaskoczeniem, szczerze mówiąc, zwłaszcza biorąc pod uwagę późniejsze wahania cen w górę iw dół. . OK - zbliża się termin wyjazdu, bilety kupione, urlop zajęty, paszport męża gotowy, jest dużo planów - a oto liczby! Wycieczka nie odbędzie się ze względu na niedobór, taki jak nagromadziła się mniej niż połowa autobusów. . . Dobra, zdarza się. Czekamy na wymianę. Oferują wycieczki 4 i 5 dniowe oraz 6 lub 7 dniowe za sporą dopłatą. Odmawiamy, odwołujemy wycieczkę, bierzemy tanie bilety do Budapesztu, szukamy opcji mieszkaniowych. , jednocześnie przesuwamy termin o kilka tygodni, aby uzyskać odpowiednie ceny biletów lotniczych itp. Jednocześnie czekamy na pieniądze, których nie oddadzą od razu. . A dzisiaj, dwa dni po odwołaniu wycieczki, znajduję go na liście najbliższych,. Nie gwarantowane wycieczki!!!Jak to rozumieć?Wyrzucili nas z listy tak po prostu, oszukańczo wyłudzili nasze pieniądze na te pięć miesięcy, zniszczyli wszystkie nasze plany i marzenia i nie są gotowi od razu zwrócić pieniądze??? wycieczka jest rekrutowana i gotowa do pracy. . . ale bez nas!!!Jutro porozmawiam z operatorem i czekam na wyjaśnienia z Accord. Chociaż wyjdą, jestem pewien. . Być może najlepszą karą dla nich będzie ostrzeżenie przed korzystaniem z ich usług oraz ujawnienie pełnej prawdy o oszustwie i „miłości” do klienta. . .