Autor:
Data zakupu usługi: 23 sierpień 2017 Pisemny: 30 sierpień 2017 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Dzień dobry.
Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na wycieczkę w ten sposób, a mianowicie wycieczkę autokarową. Do tego momentu jeździliśmy samolotem na różne wycieczki i wakacje i zawsze byliśmy zadowoleni. Ale polecono nam wypróbowanie autobusu i polecili wycieczkę Accord, przekonując nas, że ten operator ma wysoką i wysoką jakość usług. I zdecydowaliśmy i to był pierwszy i ostatni raz!!!!!
Po przybyciu na dworzec zabrał nas transfer do terminalu A, z którego odjeżdżają autobusy do Europy. Nasz lot okazał się ostatnim w odlocie, mianowicie przyjechaliśmy o 7.00 i wyjechaliśmy w podróż o 10.30,3, siedzieliśmy czekając. Kiedy nadszedł nasz czas, dostaliśmy autobus, z którego wszyscy 43 turyści przeżyli kompletny SZOK. Stare, z połamanymi siedzeniami, w kabinie latały muchy, praktycznie nie było odległości między siedzeniami na tylnych siedzeniach. Turyści, którzy dopłacili za przednie siedzenia za 310 hrywien, siedzieli na krześle, którego nie mogli nawet rozłożyć. Jak już się dowiedzieliśmy, tour manager Accord powiedział każdemu turystowi, że będą wygodne autobusy Neoplan lub Mercedes. Wszyscy zaczęli narzekać i zwracać się do lidera grupy o zmianę dla nas autobusu, ponieważ jazda nim była tak niewygodna, a jednocześnie była noc na poruszanie się. Po małym strajku obiecano nam, że wymienimy autobus na najbliższej granicy i zostaliśmy oszukani!!!! Dotarliśmy do granicy Polski, minęliśmy ją i powiedziano nam, że nie będzie zamiennika i pojedziemy tym autobusem. Wszyscy zaczęli się oburzać, więc była to mistyfikacja w postaci zwykłego tekstu. Ale turyści nie mieli wyjścia i musieli podróżować takim transportem 4 dni. Niestety, ponieważ większość czasu spędziliśmy w autobusie, wrażenia z wycieczki i od operatora są najbardziej negatywne. Po rozmowach z innymi turystami powiedzieli, że ostatnio takie precedensy z tym operatorem stały się bardzo powszechne.
Szkoda, że gdy firmy zaczynają się rozwijać, jakość usług staje się tak słaba, że firmy przestają doceniać swoich klientów. Niestety trasa Accord nawet nie przeprosiła za taką usługę, ale współpracują też z Europą, a sami są o rząd wielkości niżsi niż poziom.