Autor:
Data zakupu usługi: 01 kwiecień 2012 Pisemny: 26 kwiecień 2012 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
My też zostaliśmy rzuceni. I dwa razy. Początkowo nie mogli otworzyć wizy za pośrednictwem ambasady holenderskiej. Wygląda na to, że namieszali z limitem. Dobra. Proponują wycieczkę w tych samych terminach po Polsce. Ten sam wynik. Dziś nasza agencja nas uszczęśliwiła. W efekcie, podobnie jak poprzednie osoby, utrata biletów i majowe wakacje w domu. Potem mają czelność sprzedawać kolejną opcję, kusząc rabatami. „Drodzy pracownicy”, wtedy skontaktowalibyście się z takim operatorem. Osobiście nawet nie skontaktuję się z agencjami, które z Tobą współpracują. Nie otwieraj polskiej wizy dla operatora WSTYD!!!! Jest łatwo otwierany przez małe agencje. Szczerze mówiąc czytałem negatywne recenzje, ale myślałem, że nasi wybredni ludzie. Nie, to jest nasza usługa. Ponadto być może jest to jedyny operator, który po prostu nie komunikuje się z turystami, prawdopodobnie czując, że jest do niczego. Extravaganza, Arteks, Inkomartur zawsze cieszą się widząc cię od menedżera do reżysera. Teraz powiem szczerze, że martwię się o zwrot pieniędzy, może ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie. Proszę Podziel się. LUDZIE NIE KONTAKTUJ SIĘ Z ACCORD!!!! PRZECZYTAJ RECENZJE. ZIGNOROWAŁEM I BARDZO TERAZ PRZEPRASZAM