Recenzja biura podróży Аккорд-тур Туроператор (Lwów)

W Amsterdamie i Paryżu przyciągały, zapalały...

Autor:
Data zakupu usługi: 26 kwiecień 2016
Pisemny: 16 lipiec 2016
4.0
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур

Dzień dobry.

Chciałbym zostawić swoją recenzję o wycieczce z Accord-tour "W Amsterdamie i Paryżu ... przyciągnęło ... oświetlone ...", którą wybraliśmy się z żoną od 28.05.16. do 06.03.16

Sama wycieczka była bardzo ciekawa i pełna wrażeń. Wiele krajów, wiele zabytków i w zasadzie wiele nowych rzeczy. Podróże nocne były oczywiście trochę męczące, ale to zmęczenie częściowo znika podczas wycieczek/spacerów po miastach. Wycieczki, które udało nam się odwiedzić, były ogólnie doskonałe, a lokalni przewodnicy udzielili maksymalnych informacji w krótkim czasie, jaki mieliśmy. Ale wśród pozytywnych momentów był też i minus, o którym turyści powinni wiedzieć:

1. Wyjazd ze Lwowa. W programie wycieczki było napisane czarno na białym, że odjazd był z Terminalu A, ale w rzeczywistości, i to bez ostrzeżenia ze strony firmy, odjazd był z dworca kolejowego. I to pomimo tego, że w dniu wyjazdu zostałem również poinformowany w call center firmy o odjeździe z Terminalu A. „Dzięki” takiej postawie niektórzy turyści musieli pilnie pośpieszyć z Terminalu A na dworzec taksówką.

2. Autobus. Autobus dostarczony przez firmę jest rzeczywiście autobusem, ale nie na długie podróże. Biorąc pod uwagę całkowity przebieg (a jest to ponad 4 tys. km) autobus powinien być wygodny, ale otrzymujemy: odległość między siedzeniami jest niewielka (nie można normalnie rozprostować nóg, czyli spać podczas nocnych przejazdów). duże pytanie), siedzenia są słabo zamocowane (a oparcie i siedzenie ciągle grały), ramy okienne były brudne, siedzenia były odrapane (oczywiście sprzątanie odbywa się bardzo rzadko, jeśli jest zrobione), a nawet telewizor nie doczekać powrotu na Ukrainę i załamał się ostatniego dnia. Strumienie były szczególnie niesamowite! ! ! z sufitu autobusu. Czy to naprawdę normalne, kiedy prowadzisz samochód, a woda leje ci się na głowę??? Zalało nawet część walizek w bagażniku! I działo się to cały czas, kiedy padało (a często padało). A to nie wszystko „komfort” autobusu. Chociaż czego można oczekiwać od autobusu, który ma co najmniej 15 lat i jego rejestracji w Szepietówce (oczywiście nie chodzi o samo miasto, ale o nieodpowiedzialność właściciela transportu i, jak widać , Accord, nie dba o ludzi, którzy nim jeżdżą).

3. Przewodnik towarzyszący i jakość jego pracy. Naszym przewodnikiem podczas wycieczki był Aleksander Kowbasiuk. Może i jest dobrym i wesołym chłopcem, ale wyraźnie nie jest na swoim miejscu. Nie można być tak bałaganiarskim, gdy Twoje działania wpływają na komfort turystów. Niekonsekwentni w swoich działaniach. Mówi jedno, robi drugie... Na przykład w Holandii zamiast wysadzać ludzi z autobusu na osiedlenie się (a było już około 12 w nocy), postanowili zabrać ludzi do autobusu na kolejne pół godziny , tylko aby autobus z drugiej strony hotelu zatrzymał się na parkingu. Ku mojej uwadze Aleksander, zamiast wyjaśniać sytuację, zaczął okazywać niezadowolenie i być niegrzecznym. Ale ogólnie jest to osoba o nastroju, jeśli chce, może normalnie pracować, ale nie zawsze chce ... Ogólnie rzecz biorąc, nie zawodowo ...

4. Hotele. Ogólnie wszystkie hotele są normalne, z wyjątkiem hotelu w Paryżu (Hotel France). Jego lokalizacja jest naprawdę dogodna - w pobliżu znajduje się stacja metra, ale śniadanie w hotelu nie jest śniadaniem. Może to normalne (ze względu na lokalną kulturę) na śniadanie we Francji, aby wypić filiżankę herbaty i? bagietka (i to WSZYSTKO!!), ale nasz przewodnik mógł dzień wcześniej ostrzec przed takim „obfitym” śniadaniem (na pewno Accord nie jest pierwszym rezerwacją tego hotelu), żeby można było coś wcześniej kupić w sklepie .

5. Wycieczki. Jak pisałam powyżej, wycieczki były ciekawe, dzięki lokalnym przewodnikom! Ale nie podobało mi się, gdy podczas wycieczki do serowarni Aleksander nie ostrzegł o polityce cenowej sklepu w tej serowarni. Jak się później okazało w Amsterdamie, w supermarkecie podobny ser kosztuje 2 !!! razy taniej. Ale ludzie kupowali dużo produktów!

I w końcu po zakończeniu wycieczki zostawiłem w biurze podróży skargę na wycieczkę, na którą odpowiedź/odpowiedź otrzymałem dopiero po półtora miesiąca. Jak mi wyjaśnili, klimatyzacja w autobusie przeciekała (!!!), ale to śmieszne, bo połowa autobusu była zalana, a siedzenia nie zdążyły wyschnąć... A o rzekomo pozytywnych opiniach o Kompetencje Aleksandra… co najmniej 12 osób było bardzo oburzonych i nie potrafiło w żaden sposób pisać pozytywnych recenzji, ponieważ nasz przewodnik nie potrafił rozwiązać większości problemów, które się pojawiły, a było ich dużo…

W przypadku Accord Tour organizacja i jakość świadczonych usług była na niskim poziomie. Pozostaje osad, poszukamy alternatywnych opcji...

Wszystkie dobre i wygodne wycieczki!