Autor:
Data zakupu usługi: 01 luty 2013 Pisemny: 13 może 2013 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур, оформление визы, оформление загранпаспорта |
W dniu wyjazdu 24 marca 2013 r., kiedy byliśmy już w autobusie, o godzinie 10.00 Oleg oznajmił, że nasze paszporty nie zostały dostarczone z Kijowa i kazał nam wysiąść z autobusu, zadzwoniliśmy do niego 23.03 w południe i 24.03 rano i zapewnił nas, że wszystko jest w porządku. Przyjechaliśmy z Dniepropietrowska 1 dzień wcześniej.W celu kontaktu w sprawie dodatkowego lotu podałam Marii numer telefonu 0971423870. Skontaktowała się z nami tylko dwa razy przed godziną 13.00, a potem nie odbierała telefonów. Byliśmy kompletnie nieświadomi. Musiałem zadzwonić do biura podróży w Dniepropietrowsku i dopiero około 15.00 dowiedzieliśmy się o dodatkowym locie o 16.00. Dzień był zrujnowany. Zamiast wieczorem 24 marca przyjechaliśmy 25 marca o 5 rano do hotelu w Polsce i bez odpoczynku od razu pojechaliśmy do Berlina. Pod warunkiem, że zarezerwowaliśmy wycieczkę na 8 tygodni. Całkowita nieodpowiedzialność. Paszporty były gotowe na trzy dni przed wyjazdem, ale nikt ich z Kijowa nie zabrał. Liczyliśmy na szansę, ale potem zaspy śnieżne i transport sparaliżowały. Przed tą wycieczką dokumenty były na miejscu tydzień temu i nie musiałem się martwić. Pytanie? Dlaczego, płacąc za trasę Accord, koszt wycieczki jest ustalany w euro nie po komercyjnym kursie wymiany euro, ale po kursie „Accord-tour” (zamiast 10,6 - 11 hrywien).