Autor:
Data zakupu usługi: 10 listopad 2012 Pisemny: 20 listopad 2012 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур, отель, оформление визы |
Lecieliśmy z siostrą na 5 dni do Wiednia. Wszystko zaczęło się dość spokojnie, komplet dokumentów dla mojej młodszej siostry (13 lat) został odebrany, lot sam kupiłem, a wszystko inne zamówiłem w Accord. Według dokumentów, menedżerowie nie mogli w żaden sposób zdecydować, jakie certyfikaty były potrzebne dziecku pod względem finansowym - jedno biuro Accord powiedziało jedno, drugie powiedziało co innego. Sam kupiłem lot, a menedżerowie zażądali jakichś „rozszerzonych form biletów”, o których żadna firma nie wie; w końcu okazało się, że po prostu zażądali tego samego PDFa, tylko inaczej wykonanego… Potem okazało się, że Accord Tour składa dokumenty do ambasady przez jeszcze jednego pośrednika w Kijowie. Zgłoszenie było na tyle opóźnione, że paszporty z ubezpieczeniem otrzymałem od kuriera o 10 rano 10 listopada, a lot tego samego dnia o 14. Do Wiednia polecieliśmy bezpiecznie, zostaliśmy powitani, ale nikt nie ostrzegł, że hotel wymaga kaucji w wysokości 70 euro za dzień za pokój. Następnego dnia zaplanowano wycieczkę, która nigdy się nie odbyła, bo. Przewodnika nie widzieliśmy. Otrzymaliśmy tylko pismo z informacją, że przewodnik spóźnił się godzinę i z jakiegoś powodu nie znalazł nas w holu. Dziwni ludzie - czy mieliśmy siedzieć w holu, dopóki nie zsiniejemy?
Po powrocie na Ukrainę napisałem list do Accord-Tour z pytaniami o depozyt w hotelu i nieudaną wycieczkę. Do tej pory część kaucji nie została zwrócona, menedżerowie grają na zwłokę i wypisują się ze „śniadań”.
Chciałbym życzyć wszystkim, którzy chcą bezpiecznie lecieć do Wiednia, aby nie urządzali wycieczki po tej firmie.