Autor:
Data zakupu usługi: 09 marta 2021 Pisemny: 17 lipiec 2021 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
W dniu 03.09.2021, mój przyjaciel i ja kupiliśmy wycieczkę Luchika Montenegro 29.06.2011 od przedstawiciela tournee Accord w Kijowie, agencji Maitravel. Reżyser i on jest pracownikiem, który zaprojektował trasę, Kurochka Jarosław. Cena wycieczki za wczesną rezerwację wyniosła 365 euro. 5 czerwca zobaczyłem na stronie internetowej trasy Accord cenę 246 euro na nasze randki. Zwróciłem się do Jarosława Kuroczki o wyjaśnienie. Nawet gdy osobiście pokazałem mu cenę na stronie i poprosiłem o wyjaśnienie, jak wczesna rezerwacja może kosztować więcej, nie wykazywał chęci zrozumienia sytuacji. I jedyne, o co prosiłem, to uznanie różnicy za pakiet wycieczek! Skontaktowałem się z infolinią Accord i po 5 minutach wewnętrznego postępowania poinformowali mnie, że to informatycy coś nawalili i od razu zmienili cenę na stronie na 330 euro (wciąż poniżej 365!). Oczywiście nie było obniżka ceny wycieczki albo w Accord, Maitravel nawet nie chciał o tym słyszeć! Ale główne rozczarowanie czekało nas przed nami. Z rozmów z turystami z naszej grupy dowiedzieliśmy się, że ludzie wykupili naszą wycieczkę za 246, 300 i 330 euro już w czerwcu tj. nasza wczesna rezerwacja okazała się o 20-30 procent droższa niż średnia cena wycieczki! Ale to nie wszystko! Podczas meldowania się w hotelu przewodnik nie miał żadnych danych o kosztach, jakie poniósł turysta. W efekcie wylądowaliśmy z moim przyjacielem w nędznym 10-metrowym pokoju, a ludzie, którzy płacili mniej, w 30-40-metrowych apartamentach i apartamentach. Pierwszego dnia odpoczynku napisałem negatywną recenzję Accorda, ale został on natychmiast zbanowany. W końcu Accord uwielbia tylko pochwalne i pełne podziwu recenzje! Z tego wniosek:
Niezwykle niezadowolony ze stosunku Accord i Maitravel do turystów. Osobno chciałbym zwrócić uwagę na otwartą nieuprzejmość Yana Kurochki, a jednak brak przynajmniej jednej niefortunnej wycieczki krajoznawczej po Budvie uważam za skrajny wariat ze strony Accord. Ani jednej wycieczki krajoznawczej w programie wycieczki, a wszystkie opcjonalne są 2 razy droższe niż te sprzedawane na nabrzeżu! Chłopaki - to jest dno!
Drodzy yuriytkach, witam! W pierwszej kolejności dziękujemy za znalezienie wolnego czasu i napisanie recenzji, w której pozostawiłeś swoje wrażenia i życzenia dotyczące świadczonych Ci usług. Pragniemy zapewnić, że wszelkie roszczenia związane z jakością wypoczynku naszych Gości nie są ignorowane iz pewnością zostaną rozpatrzone. Jeśli chodzi o opisane przez Ciebie wady, chciałbym zostawić następujące komentarze:
• Praca działu transportu ma fundamentalne znaczenie dla jakościowego wypoczynku, dlatego zwracamy szczególną uwagę na jego pracę. Wszystkie transfery grupowe odbywają się autobusami (16-83 miejsca). Wszystkie trasy są opracowywane tak efektywnie, jak to tylko możliwe, dzięki czemu nie ma dodatkowych kosztów czasu. Z tego powodu każdy autobus centralny „rozładowuje” dodatkowy transport. Najdłuższy transfer trwa 2,5 godziny, gdy goście podróżują z lotniska do najbardziej oddalonych hoteli w regionie Ouranoupoli. W każdym razie przepraszamy, jeśli dostarczony przelew nie był dla Ciebie zbyt wygodny.
• Wszystkie trasy wycieczek organizowane przez naszą firmę były przez lata doskonalone. Uwierz mi, wszystkie są zaprojektowane w taki sposób, aby program był jak najbardziej nasycony. Firma zatrudnia licencjonowanych przewodników, których historia nie jest bynajmniej uboga ani niepełna. Owszem, podczas programu często opowiadają o życiu współczesnej Grecji, jej problemach i poszukiwaniach, ale to właśnie te pytania najczęściej zadają turyści. Zapewniam, że te dodatkowe informacje w żaden sposób nie wpływają na główną fabułę. Zatrzymaj się na lunch w najwygodniejszym (i nie najdroższym) miejscu. Restauracja jest wybrana taką, która znajduje się na trasie, może szybko i sprawnie obsłużyć dużą grupę i spełnia standardy jakościowe. Średnio koszt obiadu w takich lokalach wynosi 10-15 euro na osobę dorosłą (według standardów europejskich, całkiem akceptowalna cena).
• Wszelkie reklamacje dotyczące pracy naszych przedstawicieli w hotelu rozpatrywane są w pierwszej kolejności. Możesz zostawić wiadomość na naszej oficjalnej stronie internetowej, w której szczegółowo opiszesz problemy, które pojawiły się u przedstawiciela firmy w hotelu. Po dochodzeniu wewnętrznym zostaniesz poinformowany o wyniku.
• W przypadku opóźnień lotów firma stara się jak najdłużej zatrzymać gości w hotelu. Zgadzam się, przebywanie na terenie hotelu i korzystanie z jego infrastruktury jest znacznie wygodniejsze niż przebywanie na lotnisku przez czas nieokreślony.
Przykro nam, że Twoje wakacje nie poszły dokładnie tak, jak oczekiwałeś. Jeszcze raz dziękujemy za Wasze opinie, ponieważ Wasze komentarze i komentarze pomagają nam rozwiązywać istniejące problemy i podnosić poziom obsługi i usług.
Z poważaniem,
Lidia Paraskevopoulou
Kierownik Działu Kontroli Jakości
Уважаемый yuriytkach, здравствуйте! Во-первых, хотим Вас поблагодарить, что Вы нашли свободное время и написали отзыв, в котором оставили Ваши впечатления и пожелания по поводу оказанных Вам услуг. Хотим Вас заверить, что все претензии, имеющие отношение к качеству отдыха наших гостей не остаются без внимания и непременно рассматриваются. По поводу описанных Вами минусов хотелось-бы оставить следующие комментарии:
• Работа транспортного отдела – это основополагающая качественного отдыха, именно поэтому к его работе у нас повышенное внимание. Все групповые трансферы производятся на автобусах (16-83 места). Все маршруты прорабатываются максимально эффективно, чтобы не было лишних временных затрат. Именно по этой причине каждый центральный автобус «разгружает» дополнительный транспорт. Максимально длинный трансфер занимает 2,5 часа, когда гости из аэропорта едут в самые отдаленные отели региона Урануполи. В любом случае приносим Вам наши извинения, если предоставленный трансфер был для Вас не очень удобен.
• Все экскурсионные маршруты, которые организует наша компания отточены с годами. Поверьте, все они составлены таким образом, чтобы программа была максимально насыщена. В компании работают лицензированные экскурсоводы, рассказ которых никак нельзя назвать бедным или неполным. Действительно, в ходе программы часто рассказывают о жизни современной Греции, ее проблем и исканий, но именно эти вопросы чаще всего и задают туристы. Позвольте заверить Вас, что эта дополнительная информация ни коим образом не влияет на основной рассказ. Остановка на обед организуется в самом удобном (а не самом дорогом месте). Ресторан подбирается такой, который находится на пути следования, может быстро и качественно обслужить большую группу и отвечает стандартам качества. В среднем стоимость обеда в таких заведениях равна 10-15 евро на взрослого человека (по европейским стандартам вполне приемлемая цена).
• Все претензии к работе наших представителей в отеле рассматриваются в первую очередь. Вы можете оставить сообщение на нашем официальном сайте, в котором подробно пишете проблемы, возникшие с представителем компании в отеле. После проведения внутреннего расследования, Вам обязательно сообщат о результате.
• Во время задержек рейсов компания старается максимально долго оставить гостей в отеле. Согласитесь, находиться на территории отеля и пользоваться его инфраструктурой намного удобнее, нежели неопределенное время находится в аэропорту.
Мы сожалеем, что Ваш отдых прошел не совсем так, как Вы ожидали. Еще раз хотим поблагодарить Вас за отзыв, ведь Ваши комментарии и замечания помогают нам решить существующие проблемы и поднять уровень сервиса и услуг.
Искренне Ваша,
Лидия Параскевопулу
Руководитель отдела Контроля качества
Transfer jest za wolny, umieram =))))))))))
Трансфер - слишком медленный, я умираю =))))))))
W tym roku jesteśmy trochę zaniepokojeni opóźnieniem w wydaniu wiz, od miesiąca tkwimy w zapomnieniu, w zeszłym roku wizę otrzymaliśmy w 10 dni.
В этом году немного встревожены задержкой виз,вот уже месяц в безвестности.В прошлом году визу получили за 10 дней.