Recenzja biura podróży Аккорд-тур Туроператор (Lwów)

Droga do Drakuli w hiszpańskim bucie

Autor:
Data zakupu usługi: 11 wrzesień 2021
Pisemny: 23 wrzesień 2021
2.0
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Nie ufaj im. Była to druga próba opuszczenia Odessy z firmą Accord-Tour. Kiedyś obiecałem sobie, że już nigdy w życiu.....ale z czasem podjąłem inną decyzję, ze względu na brak innych możliwości wyjazdu z Odessy do Transylwanii we właściwym czasie. Ostatnim razem był kierowca, jak naczelnik z kolonii poprawczej. Tym razem opiekun, kierowcy i przewodnicy byli znakomici, ale autobus był narzędziem tortur. Przestrzeń na nogi między siedzeniami wynosiła 11 cm, podczas gdy tylne siedzenia nie są rozkładane - to rozważnie napisano w umowie. W przedostatnim rzędzie było tak samo, ale ich siedzenia były ustawione prawie do pozycji leżącej (takiego SV nie widziałem nigdzie indziej, nawet lecąc do Chin). Ale nie mogli się położyć, bo oparcia ich siedzeń leżały na nas.

Kupując wycieczkę, dowiedziawszy się o braku miejsc w pozostałych rzędach, poza ostatnim, postanowiliśmy nie jechać. Biuro podróży przed nami zadzwoniło do operatora - i tam powiedziano jej, że będzie następny autobus. . Najprawdopodobniej po prostu poszedłbym na podłogę, ale miałem szczęście, że nie zebrał się zestaw 5 osób. Dzięki Bogu 2 osoby nie poszły do ​​Izmaila. Mój mąż i ja jechaliśmy prawie na tym samym siedzeniu z nogami w przejściu.




Uwagi (8) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар vovix.sw
vovix.sw

Myszy płakały, kłuły...
Ten „biznes” się nie zmieni, poza tym, że znajdzie jeszcze kilka sposobów na zabranie pieniędzy od ludności.

Mon, 11 Oct 2021, 05:42
аватар natalisergola
natalisergola

Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - tam wszystko jest napisane.
Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać mu roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze.
Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.

Fri, 12 Nov 2021, 08:51
аватар natalisergola
natalisergola

Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord zniknąłby dawno temu lub zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.

Fri, 12 Nov 2021, 09:02
аватар natalisergola
natalisergola

Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - wszystko tam jest napisane. Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać do niego Roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze. Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.

Fri, 12 Nov 2021, 10:51
аватар natalisergola
natalisergola

Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord dawno by zniknął, albo zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.

Fri, 12 Nov 2021, 11:02
аватар